توصیه مهدی پاشازاده به سردار آزمون!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی پاشازاده که به تازگی هدایت خوشه طلایی ساوه را برعهده گرفته است، امروز در دیداری تدارکاتی مقابل سپاهان قرار گرفت. وی در حاشیه این بازی با خبرنگار ما گفت و گو کرد و در مورد شرایط خوشه طلایی، تیم ملی و استقلال صحبت کرد.

* درباره تیم ملی صحبت کنید. اسکوچیچ ابقا شد و دیشب بازیکنان مجدداً مقاله ای در مورد دخالت نمایندگان مجلس منتشر کردند و امروز آقای استیلی در مورد اینکه کدام یک از اعضای نسل 98 به اعضای فدراسیون فوتبال توصیه می کنند صحبت کرد. صحبت تمام شد.
متأسفانه این اتفاقات می افتد، اما به نظر من فضای مجازی واقعاً یک فاجعه است. همه ما باید روی کارمان تمرکز کنیم. قصد بازیکنان این است که کسانی را انتخاب کنند که مثمر ثمر هستند، اما اگر همه چیز سر جای خودش نباشد، مشکل ساز می شود. من اصلا شرایط تیم ملی را مساعد نمی دانم.


سرویس خبر شماره: 1836934
آگوست 14, 1401 @ 8:58 ب.ظ
997 امتیاز خبر

1نقطه نظر

آرام بمانید و تمرکز کنید؛

* این تیم سال گذشته ششم شد و امسال قطعا برای صعود می جنگد. به نظر شما تیم نیاز به تقویت دارد؟
نمی توان به این واقعیت اعتماد کرد که خوشه طلایی سال گذشته چهارم بود. بسیاری از تیم ها چهارم یا سوم می شوند و برای جلوگیری از سقوط در سال بعد مبارزه می کنند. خدا را شکر اسکلت اصلی تیم حفظ شده و چند بازیکن خوب اضافه شده اند. ممکن است به یک یا دو تقویت نیاز داشته باشیم، اما فکر می کنم تیم خوبی داریم. برای پیشرفت، تنها داشتن یک تیم، مربی و بازیکنان خوب نیست. همه عوامل تاثیرگذار هستند و این زمانی اتفاق می افتد که همه عوامل یکدیگر را درک کرده و با یکدیگر همکاری کنند. انشاالله مثمر ثمر باشد.

* قرارداد بستید یا شفاهی بود؟
فعلا توافق شفاهی است اما با هم صحبت کردیم که ببینیم چه اتفاقی می افتد چون مالک محترم تیم هم مشکل پزشکی داشت و قرار بود اقدام کنند اما وقت نکردیم. گفتیم وقت تلف نکن و شروع کن. به کمپ رسیدیم و اردوی بسیار خوبی برای ما تدارک دیده بودند و امکانات خوبی در اختیار ما قرار دادند. آنها تقریباً هر چیزی را که من درخواست کردم ارائه کردند که باید از آن سپاسگزار باشم.

* در مورد انتخاب خود به عنوان سرمربی گروه طلا صحبت کنید.
مثل همیشه، انتخاب قلب است. شرایط فوتبال ما واقعاً مساعد نیست و وضعیت لیگ 1 هم خیلی بد است، بحث کردیم و شروع کردیم. هنوز چیزهایی برای گفتن وجود دارد. اما آنها تیم خوبی هستند و بازیکنان مستعد خوبی دارند که اگر مشکلات حل شود و اتفاقی نیفتد می توانیم سال خوبی داشته باشیم.

* به جز آقای شکوری، بقیه کادر شما مشخص شده اند؟
بله، مربی بدنساز و گلرها تقریبا مشخص هستند و هفته آینده یکی دو نفر دیگر اضافه خواهند شد.

مهدی پاشازاده به انتخاب خسرو حیدری به عنوان دستیار ساپینتو واکنش نشان داد.

* در مورد استقلال هم صحبت کنیم، بعد از انتخاب آقای خسرو حیدری به عنوان دستیار انتقاداتی مطرح شد. آیا در مورد همکاری با ساپینتو به شما گفته شد و به طور کلی انتخاب ساپینتو را چگونه می بینید؟
خیلی سخت است. خسرو حیدری برای این تیم زحمات زیادی کشید و از جمله کسانی بود که هر بار عملکرد خوبی برای استقلال داشت. موضوع مربیگری زمین به آسمان با عمل متفاوت است. در مورد اینکه آقای ساپینتو او را انتخاب کرد یا باشگاه، فکر می کنم آقای ساپینتو اصلاً اطلاعی نداشت و قطعا باشگاه را انتخاب کرد. من نمی دانم اهداف باشگاه چه بوده است و باید توضیح دهند که هدف ما این بود که یکی موهای بلندتر، دیگری لاغرتر و دیگری چاق باشد! نمی دانم اهداف چه بوده و هستند. هیچ کس با من صحبت نکرد؛ چندتا پیغام فرستاده شد ولی فقط شایعه بود و هیچی به صورت رسمی گفته نشد.بعضی از دوستان با ما لطف داشتند و میگفتن اگه قرار بذارید اتفاقاتی میفته همین شد.اگه خدا بخواد موفق میشن.تیم خوبه و فرم اولیه حفظ شده امیدوارم حمایت های سال قبل صورت بگیرد اسمی بالاتر از استقلال نیست و همه می آیند و می روند جز هواداران و اسطوره های باشگاه اینها هستند که می مانند؛ آنهایی که کار کردند سخت و آن پیراهن را نفروخت و رفت و آمد. در زمان ما پیشنهاداتی بود اما با عشق و افتخار این پیراهن را انتخاب کردیم و مایه مباهات ما بود، هر چه داریم خیرات باشگاه است و طرفداران.
* سردار نیم فصل را پشت سر گذاشته و در حال حاضر بوندسلیگا دو مهاجم اصلی خود را از دست داده و اکنون در کانون توجه قرار گرفته است. شما در بایر لورکوزن بودید. به نظر شما سردار در آینده چه خواهد داشت؟
به نظر من اگر سردار روی کارش تمرکز کند آینده بسیار خوبی خواهد داشت. قانون آلمان به گونه ای است که اگر به عنوان شهروند به آنجا بروید، در ابتدا اقامت در آنجا دشوار خواهد بود. فوتبال هم همینطور است و برای من هم اتفاق افتاده است. اگر مصدومیت اتفاق نمی افتاد، در نیم فصل دوم رفع مشکل می شدم، اما این اتفاق نیفتاد. سردار الان هم همینطور. تیم های بزرگی مثل بایرن مونیخ قطعا تماشا می کنند و اتفاقات خیلی خوبی می تواند رخ دهد. سردار را خیلی دوست دارم و در جام جهانی قبلی که این اتفاقات تلخ برای او افتاد با هم صحبت کردیم. باز هم به او می گویم که آرامش خود را حفظ کند و تمرکز داشته باشد، می تواند به مکان های بالاتری برسد.



مجله اخبار فوتبال داخلی