توصیه مهم نکونام به چپ دست استقلال/ آیا این بازیکن به جام ملت های آسیا می رسد؟



ابوالفضل جلالی مدافع 25 ساله و چپ شمالی تیم استقلال در تمرینات این روزهای این تیم یکی از آماده ترین بازیکنان استقلال به حساب می آید.

جلالی در هر 5 بازی استقلال در این فصل به میدان رفته است و از ابتدا در 4 بازی در ترکیب آبی پوشان حضور داشته است. 367 دقیقه حضور در جمع شاگردان جواد نکونام نشان می دهد که این بازیکن یکی از افراد مورد اعتماد سرمربی این تیم بوده است، حتی اگر جلالی در دیدار مقابل مس رفسنجان کمتر فرصت حضور در زمین را داشت اما در دیداری دوستانه مقابل تیمش. یکی از تیم های درجه سه پیام تهران موفق شد یکی از دو گل استقلال را به ثمر برساند.

حاضران در محل مسابقه از عملکرد جلالی و صحبت های او با جواد نکونام خبر دادند.

لازم به ذکر است؛ ابوالفضل جلالی در 25 دقیقه پایانی دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل آمریکا در جام جهانی قطر با موفقیت به میدان رفت و تحسین اکثر کارشناسان فوتبال را برانگیخت. این بازیکن پس از بازگشت از جام جهانی به دلیل بی توجهی ساپینتو و عدم اعتماد به حضورش در تیم استقلال نتوانست چندان برای این تیم بازی کند.

جلالی فصل گذشته از مجموع 30 بازی 15 بازی انجام داد که از ابتدا در ترکیب آبی پوشان تنها در 6 بازی حضور داشت. 607 دقیقه حضور در تیم استقلال در بیست و دومین دوره لیگ برتر باعث شد تا این بازیکن در فصل جدید فوتبال مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار نگیرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال