توصیه کیه لینی: پولیشیچ، یوونتوس را بخرید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جورجیو کیلینی، ستاره سابق یوونتوس و یکی از اسطوره های آن باشگاه که این روزها در آمریکا زندگی می کند و فصل آینده برای لس آنجلس اف سی بازی خواهد کرد، به بیانکونری، کریستین پولیسیچ، ستاره آمریکایی چلسی توصیه کرد. به گفته کیلینی، پولیسیچ برای یووه به عنوان وینگر سوم گزینه بسیار خوبی خواهد بود.

جورجیو کیلینی ستاره سابق یوونتوس که اخیرا به لس آنجلس اف سی پیوسته است، به باشگاه سابق خود توصیه کرده است کریستین پولیسیچ ستاره آمریکایی چلسی را جذب کند.

کیه لینی با اشاره به این واقعیت که از پولیسیچ آنطور که باید در چلسی استفاده نمی شود، به یوونتوس گفت که اگر از او به عنوان وینگر سوم در کنار آنخل دی ماریا و فدریکو کیزا استفاده کنند، می تواند قدرت بسیار بیشتری پیدا کند.

ستاره سابق یوونتوس در گفتگو با ESPN گفت: “من فکر می کنم یوونتوس به وینگری مانند پولیشیچ نیاز دارد. او بسیار خوب است. بازیکنی که بتواند توپ را از جناحین بالا برده و به مرکز بیاید. با توجه به مصدومیت کی یرزا، در ماه های اول بازی. فصل پولیشیچ او می تواند در همه مسابقات بازی کند.”

کیلینی ادامه داد: با پیوستن دی ماریا به یوونتوس، پولیسیچ می تواند در کنار او و کیزا وینگر درجه سه این تیم باشد. کریستین سال به سال پیشرفت کرده و کار بسیار خوبی انجام داده است. فصل گذشته در چلسی کار کنید.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1832619
17 جولای 1401 ساعت 20:30
1.1 هزار |

1نقطه نظر