توضیحات تاج از جنجالی ترین انتخابات 1402

او اضافه کرد : مرجع رسیدگی به این مسائل، فدراسیون فوتبال نیست. دستگاه های مربوطه از آقای افشاریان اطلاعی نداشتند و هر دو تایید کردند. من زحمات آقای پرویز موسوی را از نزدیک دیدم و دیدم که خیلی زحمت کشید، به ورزشکار کمک کرد، چک نوشت و به او داد که باعث دردسر و دردسر شد و نسبت به او بدرفتاری کرد.


سرویس خبر شماره: 1940970
Jun 09, 1402 @ 7:12 ب.ظ
2.3 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

هیچ مشکل آماری ارائه نکردند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال” مهدی تاج به مجمع انتخاباتی شورای فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد. وی درباره برگزاری انتخابات پس از انصراف در روز شنبه و با ۷۲ ساعت تاخیر گفت: دو دستگاه هستند که به احراز صلاحیت نامزد ریاست شورای فوتبال رسیدگی می کنند، اگر موضوعی مانند فساد و مسائل حاشیه ای پیش آمد، آن دستگاه ها رسیدگی می کنند و من با آن دستگاه ها به خصوص در مورد استان کهگیلویه و بویراحمد بحث مفصلی داشتم. چیزی است که می گویند ما پیشنهاد ندادیم و به همین دلیل انتخابات خود را برگزار کردیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره انتخابات شورای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد توضیحات مفصلی ارائه کرد.

توضیحات تاج از جنجالی ترین انتخابات 1402

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: توصیه به کل استان کهگیلویه و بویراحمد این است که به فکر ساخت و برنامه ریزی مجموعه فوتبال استان باشند. انتظار دارم آقای افشاریان به عنوان رئیس شورای فوتبال حضور فیزیکی بیشتری در استان داشته باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی