توضیحات حجت کریمی از مصاحبه تیزهوشان صبح امروز

این صحبت های فتح الله زاده واکنش اعضای هیئت مدیره استقلال را برانگیخت. حجت کریمی در گفت وگو با یکی از خبرگزاری ها درباره احتمال جدایی مدیرعامل آبی ها گفت: بحث استعفا مطرح نیست و فتح الله زاده در استقلال می ماند اما شرایط مالی را می دانست و اصلاح را مشخص کرد. از وضعیت او آگاهانه استقلال را انتخاب کرد. به فتح الله زاده گفته بودیم که شب اول پول نیست. بعد از آن قرار نبود به پول کیف دستی برسد و یک نفر باید با آن پول باشگاه کاری می کرد و خرج می کرد.

وی ادامه داد: من امروز نگفتم که از ابتدا به آقای فتح الله زاده گفته شده که در باشگاه پولی نیست. ما و او می دانستیم باشگاه بدهکار است اما این ذهنیت را برای مدیرعامل باشگاه ایجاد کرده بودند که مبلغ قابل توجهی 300 میلیارد تومان برای باشگاه قابل برداشت است در حالی که اینطور نبود. .



مجله اخبار فوتبال داخلی

حالا یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه در گفت و گو با رسانه رسمی استقلال مدعی شد که حرف هایش اشتباه برداشت شده است. کریمی در خصوص مصاحبه ای که امروز منتشر کرد، گفت: فکر می کنم در خصوص این مصاحبه سوء تفاهم شده است و باید توضیحی بدهم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی فتح الله زاده روز گذشته با حضور در ورزش و مردم اعلام کرد که با قبول سمت مدیرعاملی استقلال از وضعیت مالی باشگاه بی اطلاع است. وی گفت: سه مقام ارشد فوتبال از جمله یکی از اعضای هیئت مدیره آبی ها به او اعلام کردند که 300 میلیارد تومان پول در حساب باشگاه وجود دارد اما بعداً مشخص شد موجودی حساب این تیم یک ریال است!

عضو هیئت مدیره استقلال درباره مصاحبه ای که با رسانه رسمی استقلال انجام داد توضیح داد.

توضیحات حجت کریمی از مصاحبه تیزهوشان صبح امروز


سرویس خبر شماره: 1857070
12 دسامبر 1401 در 1:46 ب.ظ
8.3K |

0نقطه نظر

کریمی: من نگفتم فتح الله زاده از وضعیت مالی خبر دارد