توضیحات رضا اسدی درباره جدایی از پرسپولیس

قبل از آن و در زمانی که او در تراکتور بود، بحث انتقال به بوریرام مطرح شد. حالا بعد از سه سال دوباره همان تیم ….
این تیم در طول این سال ها بارها برای من پیشنهاد ارسال کرده است. سه سال از تایلند پیشنهاد داشتم و دوبار رد کردم و الان هم پیشنهاد برگشت اما هنوز تصمیم نهایی نگرفتم. من همیشه در مورد بازی در لیگ تایلند تردید داشتم که شخصی است.

هافبک پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی به این پیشنهاد و انتقال احتمالی و شرایط این تیم در 6 هفته مانده به پایان فصل واکنش مفصلی نشان داد که در ادامه می خوانید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا اسدی که با خریدی پر سر و صدا به ترکیب پرسپولیس اضافه شده بود، با وجود حملاتی که متوجه شد، توانست با 4 گل و 3 پاس گل، عملکرد دفاعی از خود به جای بگذارد. با این حال، در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر توافق او با باشگاه بوریرام تایلندی به مدت 1.8 میلیون دلار به مدت دو فصل منتشر شد که اکنون توسط این بازیکن توضیح داده شده است.

شاید این لیگ تمام شده باشد یا از نظر پیشرفت به شما کمکی نکند؟
من باید همه مسائل را بررسی کنم. من همیشه رویدادهای شخصی را تماشا می کنم. زمانی که پیشنهادهای خوبی از ایران داشتم، لیگ اتریش داشتم و وقتی در ابتدای فصل چند پیشنهاد داشتم، پرسپولیس را بهترین دیدم و با افتخار این تیم را انتخاب کردم. ادامه ندهیم؛ حالا پرسپولیس بازی های مهمی در پیش دارد. امید همه هواداران به این بازی باقی است. همه هواداران و اعضای تیم به امید موفقیت در این بازی ها کار را دنبال می کنند. در حال حاضر کاملاً روی بازی و تمرین متمرکز هستم و مطمئن شوم که در پایان فصل اتفاق خوبی می افتد. ما در جدول رده بندی دوم هستیم و شانس زیادی برای به پایان رساندن یک فصل خوب داریم و نمی خواهیم این فرصت را از دست بدهیم.

آیا حتی با شش امتیاز فاصله با استقلال به قهرمانی امیدواری؟
آیا فصل تمام شده است؟ اکنون در هفته بیست و چهارم هستیم. هیچ چیز تمام نشده و هر اتفاقی ممکن است بیفتد. ما ناامید نیستیم و تسلیم نشده ایم. امیدواریم فصل را با قهرمانی به پایان برسانیم و روی آن کار خواهیم کرد. ما شخصا با بیشترین قدرت و انگیزه در این قهرمانی و رویدادهای بزرگ پایان فصل حضور خواهیم داشت و این فضا و این آرزو را در تک تک هم تیمی هایم می بینم. پس باید تا روز آخر بجنگیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

بحث جدایی از پرسپولیس مهم ترین موضوع این روزهاست. آیا در مورد آن صحبت می کنید؟
مدت ها بود که این پیشنهاد را دریافت کردم، اما قصد نداشتم آن را عمومی کنم. زیرا در این مرحله، شما نباید به کسی نگاه کنید. پرسپولیس در شرایط حساسی قرار دارد و اکنون زمان انتخاب تیم بعدی نیست. همانطور که قبلا به تلفن پاسخ دادم، فقط خواستم موضوع را روشن کنم و بیشتر در این مورد بحث نمی کنم.


سرویس خبر شماره: 1822115 |
10 ارديبهشت 1401 ساعت 13:56 |
2,198 |

0نظرات

می خواهم شش هفته بجنگم و قهرمان شوم و بعد…

یعنی در پایان فصل از پرسپولیس جدا می شوید؟
جواب آن سوال برای بعد از بازی سیام و در حرف های آخر فصل باقی می ماند. اکنون زمان مبارزه و تلاش است. مبارزه برای چیزهای خوب و یک فصل عالی.

هافبک شماره 8 پرسپولیس به خبر جدایی اش از این تیم واکنش نشان داده است.

اما در این مرحله بحث جدایی و پیشنهاد شما شکل می گیرد…
من نه در حاشیه هستم و نه تبلیغاتی. من کارم را در طول فصل انجام دادم. فکر می کنم اولین بار است که مصاحبه می کنم و یکی دو بار بعد از بازی ها صحبت کرده ام. البته حرفی برای گفتن ندارم و می خواهم در فرصت باقی مانده بهترین عملکرد را داشته باشم و تمام تمرکزم را روی تمرینات و مسابقات بگذارم. به پوشیدن پیراهن پرسپولیس افتخار می کنم. پرسپولیس همچنان باشگاه بزرگی است و همه بازیکنان دوست دارند در این تیم بازی کنند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم. با همه چیز پرسپولیس را انتخاب کردم و قرارداد بستم. که اگر اتفاقی بیفتد که من را از پرسپولیس جدا کند، حتما می باختم. هر بازیکنی که از پرسپولیس می رود همان بازیکنی است که می بازد و در این شکی نیست. پرسپولیس همیشه بازیکنان بزرگی داشته و همیشه فوتبال ایران را افتخار می کند. بازی کردن و پوشیدن در پرسپولیس برای هر بازیکنی باعث افتخار است و حالا که پیراهن این تیم را پوشیده ام نمی گویم و وقتی می خواستم به اینجا بیایم به همین فکر می کردم.

در مورد مبلغ قرارداد و پیشنهاد صحبت می کنید؟
بوریرام بزرگترین باشگاه تایلند است. او اکنون قهرمان این کشور است و در سال های اخیر همیشه در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته است. اما علیرغم بحث شما در مورد مبلغ قرارداد، همیشه پول در اولویت من نبوده است. فصلی که به اتریش رفتم پیشنهادهایی با تعداد بسیار بالاتر از پیشنهاد اتریش داشتم اما با تعداد کمتری به آن تیم رفتم. من تمام شرایط یک پروپوزال را بررسی می کنم.