توضیحات سرمربی نفت درباره اخراج بازیکنانش

اشکش درباره خروج تعدادی از بازیکنان از این ترکیب گفت: تغییرات اساسی در ترکیب نخواهیم داشت زیرا افرادی که الان در کنار ما هستند بازیکنان شایسته ای هستند و خوب کار می کنند. قطعا با رفع مشکلات در پست های خاص، شرایط نفت بهتر خواهد شد. ما بازیکنان نجیبی در تیم داریم که خوب کار می کنند. سه بازیکنی که از ترکیب حذف شدند به دلیل مسائل فنی بود و رفتن آنها گاهی به کمک بازیکن، تیم و باشگاه می آید. ما این افراد را به باشگاه دادیم و کاملاً از هم جدا نشدند.

1785116


سرویس خبر شماره: 1861551
06 ژانویه 1401 ساعت 21:11 |
4.8K |

2نقطه نظر

اشکش: باشگاه را در اختیار دارند اما جدا نشده اند

وی درباره مشکل مالی تیمش گفت: مطمئنا مدیریت می تواند در این زمینه بهتر صحبت کند. البته این چند روز مدیریت باشگاه حمایت خوبی کرد. ما با دید باز برگشتیم و بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. این بازیکنان لایق بهترین ها هستند و طبق صحبتی که با مسئولان استانی داشتیم همه پشت تیم هستند و به هواداران قول می دهم با حمایت مسئولان استانی نفت مسجد سلیمان با اقتدار در لیگ بماند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ابراهیم اشکش امروز در حاشیه تمرین نفت مسجد سلیمان پیش از بازی با آلومینیوم اراک اظهار داشت: خوشبختانه بعد از بازی با سپاهان دو سه جلسه تمرین خوبی داشتیم و بازیکنان تبدیل شدند. با تفکرات و تاکتیک های تیم آشناتر است.” انشاالله بتوانیم این روند را ادامه دهیم و روز خوبی را مقابل تیم اراک داشته باشیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره اخراج سه بازیکنش بعد از بازی با سپاهان توضیحاتی داد.

توضیحات سرمربی نفت درباره اخراج بازیکنانش

وی افزود: تیم در شرایط خوبی قرار دارد و نیمه پر لیوان را نگاه می کنیم. در نیمه پر لیوان بازیکنان شایسته و شایسته ای در کنار تیم هستند و انشالله کم کم بتوانیم به مرز آمادگی روحی و فنی برسیم. پس از دو بازی آینده، مطمئناً با جذب بازیکنانی که به ما کمک خواهند کرد، تیم را بهتر خواهیم کرد.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد برنامه نیم فصل آنها گفت: از قبل با باشگاه برای جذب بازیکن صحبت های لازم را انجام داده ایم و انشالله بازیکنانی را به خدمت می گیریم که بتوانند تیم ما را تکمیل کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد سه بازیکنی که با تصمیم شما از ترکیب خارج شدند، به تمرینات بازگردند؟ وی گفت: در آینده همه چیز رخ خواهد داد اما قطعا اعضای تیمی خواهند بود که با جان و دل برای نام نفت مسجد سلیمان خواهند جنگید.

اشکش در مورد کادر فنی بومی تیمش گفت: آقای کریم بوستانی که یکی از بهترین مربیان استان و کشور هستند و همچنین فرزاد حافظی که مربی بسیار کاملی هستند و همچنین رضا طاهری حمزه. حدادی و توفیق بوستانی با ما هستند. همچنین دکتر طاهری مربی بدنساز تیم است. مرغ همسایه را در استان خودمان نکشیم. ما به یک مربی غیربومی زمان زیادی می دهیم، از او تعریف می کنیم و همه شرایط را فراهم می کنیم و حالا که مربیان بومی در نفت مسجد سلیمان حضور دارند نیاز به زمان داریم. ما دو روز پیش برای بازی با سپاهان به این تیم اضافه شدیم و مطمئناً اگر وقت لازم و با حمایت خوبی که مدیریت باشگاه از ما دارند آقای ابوذر شجاعی که از ایشان هم تشکر می کنم، حتماً همانطور که ما داریم. مسابقات را با اقتدار ادامه می دهیم و تیمی را می سازیم که مورد رضایت شهر و استان ما باشد. نفت مسجد سلیمان قطعا به این تیم باج نمی دهد اما هواداران باید کمی صبور باشند. در بدترین شرایط ممکن سر کار آمدیم اما در این چند روز انگیزه خوبی در تیم ایجاد شده است و در حال رفع نواقص هستیم و انشالله به اهداف خود خواهیم رسید.

اشکش ادامه داد: در حال حاضر با آنچه که داریم کار می کنیم اما در پست های خاصی با کمبود بازیکن مواجه هستیم. البته بازیکنان فعلی خوب کار می کنند و انشاالله در دو بازی آینده امتیازات لازم را می گیریم و تیم را برای نیم فصل دوم آماده می کنیم.