توضیح “علاقه” لیورپول به مدافع فاینورد پس از سفر غافلگیرانه به انگلیس – باشگاه لیورپول

در حالی که لیورپول برای جذب لوتشارل گیرترویدا، مدافع فاینورد پیش از حضور آرنه اسلات به عنوان سرمربی، مورد توجه قرار گرفته است، معامله بعید به نظر می رسد.

با توجه به اینکه اسلات در تابستان امسال از فاینورد آماده می شود، جای تعجب نیست که لیورپول قبلاً با تعدادی از بازیکنانش مرتبط شده است.

در میان آنها، مدافع همه فن حریف گیرترویدا است که با حضور در تساوی 2-2 اخیر مقابل وستهم، به گمانه زنی ها دامن زد.

با توجه به اینکه هیچ بازیکنی دیگر در دوران مربیگری اسلات حضور نداشت و قراردادش در سال 2025 به پایان می رسید، به نظر واقع بینانه به نظر می رسید که سرمربی آینده حداقل این بازیکن 23 ساله را توصیه کند.

با این حال، به گفته نشریه هلندی الگمین داگبلادگیرترویدا بازیکنی است که تیم جذب لیورپول هنوز درباره او صحبتی نکرده است.

سفر او به بریتانیا در عوض برای دیدار با دوست نزدیک کریسنسیو سامرویل بود که شب قبل از حضور در وستهم، وینگر لیدز را در باخت تاسف بار 4-0 در مقابل QPR تماشا کرد.

گیرترویدا به عنوان “گزینه ای جدی برای بسیاری از باشگاه ها” توصیف می شود و گفته می شود که او “احتمالاً بعداً برای لیورپول نیز خواهد بود.”

اما این احتمال وجود دارد که مدافع راست – که همچنین می تواند در دفاع میانی، دفاع چپ و هافبک دفاعی بازی کند – به عنوان یک گزینه واقعی توسط لیورپول در نظر گرفته نمی شود.

در حالی که جوئل ماتیپ آماده جدایی با انتقال آزاد می شود، به جای اینکه اعداد و ارقام جمع شود، تاکید بر جذب یک مدافع میانی جدید برای بهبود کیفیت تیم خواهد بود.

در حالی که گیرترویدا یک مدافع کارآمد است، فقدان تجربه او در خارج از اردیویسه – که تمام دوران حرفه ای خود را تا کنون با فاینورد گذرانده است – ممکن است او را در این زمینه به یک قمار تبدیل کند.

آرن اسلات از فاینورد با جام Eredivisie در جریان بازی هلند Eredivisie بین فاینورد و Go Ahead Eagles در ورزشگاه Feijenoord در 14 مه 2023 در روتردام، هلند جشن می گیرد (عکس از Peter Lous/Orange Pictures)

هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که اسلات تأثیر زیادی بر برنامه‌های نقل و انتقالات لیورپول داشته باشد، و در واقع، باشگاه به خریدهای ناموفق اریک ده هاگ در منچستریونایتد به عنوان مثالی برای اجتناب از این مسیر نگاه خواهد کرد.

اسلات به عنوان سرمربی، با استخدام توسط مدیر ورزشی ریچارد هیوز و دستیار دیوید وودفاین، که مطابق با تیم های پیشاهنگی و داده و زیر نظر مدیر عامل فوتبال مایکل هیوز کار می کند، استخدام خواهد شد.

این بازیکن 45 ساله احتمالاً در مورد بازیکنانی که به خدمت گرفته و فروخته می‌شوند، حرفی برای گفتن خواهد داشت، اما او تا حد زیادی باید با استعدادهایی که در اختیارش قرار می‌گیرد کار کند.

لیورپول قبلاً به تعدادی از مدافعان میانی علاقه مند بوده است، از جمله عثمان دیوماند از اسپورتینگ سی پی و ویلیان پاچو از اینتراخت فرانکفورت.

https://www.thisisanfield.com/2024/05/liverpool-interest-in-feyenoord-defender-explained-after-surprise-trip-to-uk/ منبع: