توضیح کانون هواداران در مورد یک شایعه عجیب

صبح امروز خبری مبنی بر پیشنهاد الاهلی قطر به ساکت الهامی منتشر شد که با واکنش کانون هواداران تهرانی مواجه شد و این تیم از آغاز تمرینات با حضور این مربی اصلی خبر داد.


سرویس خبر شماره: 1852004
14 نوامبر 1401 در 07:22 ب.ظ
16.4K |

8نقطه نظر

وی افزود: هر چند ساعت یکبار و به طور منظم و طبق روال معمول و برای هماهنگی بیشتر در کارها، ارتباط صمیمانه ای بین عوامل مجموعه برقرار است و به همراه خانواده در ترکیه برای گذراندن تعطیلات و پنجشنبه ها نیز حضور خواهند داشت. به ایران برویم، آنها برای شروع تمرین ما از شنبه در مجموعه ورزشی خیریه عام تهران برمی گردند. ساعتی پیش آقای ساکت در تماسی که داشتند مثل قبل پیگیر کارشان بودند و همه چیز طبق روال پیش می رود و مطمئن باشید ساکت الهامی از هواداران جدا نخواهد شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

کانون هواداران تهرانی مخالفت خود را با جدایی و ادامه همکاری با سرمربی خود اعلام کرد.

توضیح کانون هواداران در مورد یک شایعه عجیب

میلاد فندر، مسئول رسانه ای باشگاه هوادار پیشنهاد یک باشگاه قطری به سرمربی هوادار را تایید کرد اما زمان برگزاری را مرتبط با اردوی پیش فصل هوادار در ترکیه دانست و افزود: واقعیت این است که در همان زمان و در همزمان با استانبول، مدیران تیم قطری با من و مدیر تیممان دیدار کردند تا با جدیت بیشتری با مدیران ارشد کانون هواداران مذاکره کنند تا در ازای پرداخت مبلغ هنگفتی، قرارداد آقای الهامی را تحویل بگیرند. سرمربي هواداران اما همزمان با رسيدن به باشگاه مورد نظر به بازيكنان و مديران از پاسخ منفي خود به باشگاه قطري خبر داد و به دليل فداكاري وي، موضوع به كلي منتفي ​​شد. .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ساکت الهامی که پس از قهرمانی در جام حذفی به همراه نساجی مازندران از این تیم جدا شد و در ابتدای فصل هدایت هواداران را برعهده گرفت، با وجود بحث پیشنهادی در این تیم تهرانی باقی می ماند. برای او ساخته شده است. .