تولد یک تیم فوتبال جدید در تبریز


سرویس خبر شماره: 1836605
12 اوت 1401 در 2:19 ب.ظ
7.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اساسنامه تیم والیبال حاضر در لیگ 1 قطعی شده و پروژه بعدی فوتبال است. مدتی است که اخباری در این باره شنیده می شود تا اینکه این هفته موضوع مذکور وارد مرحله نهایی خود شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد شاهد تولد یک تیم فوتبال دیگر در تبریز خواهیم بود.

خرید سهمیه تیم شاهین بندر عامری تصمیم نهایی مس سونگون ورزقان برای حضور در لیگ دوم فوتبال ایران بود. با توجه به تغییرات اخیر در مدیریت این باشگاه و حضور رسول خطیبی به جای محمدرضا کافی، به نظر می رسد روند تشکیل تیم فوتبال در روزهای آینده با سرعت بیشتری پیش برود. سنگونی ها امیدوارند با تجربه خطیبی در عرصه فوتبال در ورود به تیمداری در این عرصه موفق باشند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

فوتبال تبریز که زمانی با حضور شهرداری، ماشین سازی و تراکتورسازی سه نماینده در لیگ برتر داشت اما با سقوط ماشین سازی به دسته دوم، اکنون در مجموع دو لیگ برتر و لیگ تنها یک نماینده (تراکتورسازی) دارد. 1. با اضافه شدن تیم فوتبال به مس سونگون شاید این تیم بتواند تبریز را از تک تیمی در رده بالای جدول رها کند چرا که با توجه به شرایط ماشین انتظار زیادی از این تیم نداریم.

به گزارش “ورزه سه”، باشگاه مس سونگون ورزقان پس از موفقیت در فوتسال فعالیت خود را در چند رشته دیگر آغاز کرد. پس از تشکیل تیم در رشته هایی مانند تکواندو، دوومیدانی، شطرنج و شنا، امسال وارد میدان بزرگ شدند و والیبال و فوتبال را هدف گرفتند.

باشگاه مس سونگون ورزقان در عرصه فوتبال تیمی خواهد داشت.