توماس توخل ممکن است محرومیت اروپایی را سپری کند که ممکن است بر تصمیم INEOS برای انتصاب بازیکن آلمانی در منچستریونایتد تأثیر بگذارد – اخبار منچستریونایتد و نقل و انتقالات

فصل ناامیدکننده منچستریونایتد باعث شد که اریک تن هاگ برای جایگاهش در اولدترافورد بجنگد.

این بازیکن هلندی پس از یک دوره لیگ وحشتناک و یک خروج زودهنگام شرم آور از اروپا تحت فشار زیادی در باشگاه قرار دارد.

تعداد زیادی نام برای جانشینی این بازیکن 54 ساله مطرح شده است و توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، پیشتاز برای این صندلی داغ است.

با این حال، همانطور که توسط The Sun گزارش شده است، سرمربی آلمانی ممکن است به زودی با محرومیت از مسابقات اروپایی محروم شود که به طور بالقوه می تواند به شانس او ​​برای حضور در اولدترافورد آسیب برساند.

سرمربی بایرن ممکن است به دلیل عصبانیت خود پس از خروج بحث برانگیز بایرن از لیگ قهرمانان اروپا در روز چهارشنبه به دست رئال مادرید، متهم شود.

بایرن یک گل تساوی در آخرین دم را با پرچم عجولانه بازیکن خط نخورد که باعث شد شاگردان توخل شانسی در وقت اضافه نداشته باشند، تصمیمی که سرمربی سابق چلسی گفت: «مثل یک خیانت بود».

توخل در کنفرانس بعد از بازی خود نیز از حمله خود به مسئولان مسابقه جلوگیری نکرد و مدعی شد که این تصمیم “در طرف مقابل اتفاق نمی افتاد”.

زیر سوال بردن صداقت مقامات به نفع یوفا نیست که اکنون می تواند وارد عمل شود و مجازات سختی را برای این بازیکن 50 ساله وضع کند.

احتمالاً هفته آینده تصمیم گرفته می‌شود و توخل امیدوار است که داور و خط‌نما که اشتباه کرده‌اند به نفع او باشد.

با این حال، اگر توخل با محرومیت از خط بازی مواجه شود، به این معنی است که او ممکن است چندین بازی را از کنار زمین در سال آینده از دست بدهد.

INEOS بدون شک وضعیت توخل را که مورد علاقه ی کتابداران برای تصاحب در تابستان است، زیر نظر خواهد داشت.

با این اوصاف، یونایتد هنوز کار زیادی برای انجام دادن دارد تا بتواند در فصل آینده جواز حضور در اروپا را کسب کند، زیرا مردان تن هاگ به امتیازات از سه بازی دشوار لیگ نیاز دارند.

پایان بد فصل می تواند با شکست در فینال جام حذفی همراه شود که مطمئناً شاهد پایان سلطنت تن هاگ در منچستر خواهد بود.

توکل علیرغم معاشقه عجیب INEOS با گرت ساوتگیت، کاندیدای برجسته به نظر می رسد و به نظر می رسد که طرفداران یونایتد طرفدار تغییر مسیر هستند.

یونایتد در آخر هفته با آرسنال قهرمان قهرمانی سرگرم می شود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/10/thomas-tuchel-could-serve-european-ban-which-might-affect-ineos-decision-to-appoint-the-german-at-manchester-united-280027/ منبع: