تونل افتخاری غیرمنتظره برای پرسپولیس!

پیش از این در لیگ نوزدهم دو تیم گلگهر و سایپا در دو هفته اخیر به مناسبت قهرمانی مورد انتظار پرسپولیس این سفر را انجام داده بودند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته گذشته پرسپولیس با یک گل در هفته پایانی لیگ برتر مقابل نساجی قهرمان لیگ شد و قرمزها در قائم شهر قهرمان بیست و دومین دوره لیگ برتر شدند. البته فصل برای قرمزها تمام نشده است و آنها برای رسیدن به فینال جام حذفی تیم هواداران سرسختی را پیش رو دارند.


سرویس خبر شماره: 1939875
Jun 04, 1402 @ 6:57 ب.ظ
24.8K امتیاز خبر|

6نقطه نظر

بنفش ها سر راه قرمزها قرار گرفتند.

این اتفاق در حالی رخ داد که پس از شکست سنگین استقلال، هواداران پرسپولیس حملات زیادی را علیه این تیم نوپای تهرانی انجام داده بودند. البته درگیری دو تیم نیز به بازی نیم فصل دوم آنها برمی گردد که هواداران پرسپولیس آزادی را کتک زدند؛ اما قرمزها معتقد بودند گل هوادار در شرایطی به ثمر رسیده است که فرجی با خطا مواجه شد.

1879671

عکس: امیرحسین خیرخواه

1879672
1879673
1879674



مجله اخبار فوتبال داخلی

با وجود این همه تنش، هواداران به خود می بالیدند چرا که پرسپولیس در نیمه نهایی جام تونل اولین و شاید تنها تیمی بود که قهرمانی سرخ ها را در این فصل تبریک گفت.

استقبال هواداران از پرسپولیس در ورزشگاه تسگردی در روزی که شورای تامین مجوز حضور هواداران را به دلیل نقص این ورزشگاه صادر نکرد. اعضای این تیم در اقدامی غیرمنتظره به مناسبت قهرمانی سرخ ها در لیگ برای شاگردان تونل یحیی گل محمدی به کاپیتانی مسعود شجاعی افتخار کردند و با تشویق حریف صحنه ای زیبا و ستودنی خلق کردند.

تیم فوتبال هوادر به مناسبت قهرمانی پرسپولیس در لیگ 22 به سرخپوشان تونل تهران افتخار کرد.

تونل افتخاری غیرمنتظره برای پرسپولیس!