توهین نژادپرستانه به ستاره برزیلی؛ چرا مجازات نمی شود؟

پس از آن بود که تیم ملی برزیل قبل از بازی با یک بنر ضد نژادپرستی با شعار “بدون بازیکنان سیاهپوست ما این ستاره ها را روی پیراهنمان نداشتیم” عکسی گرفتند.
فدراسیون فوتبال برزیل با صدور بیانیه ای این اتفاق و رفتار تماشاگران را به شدت محکوم کرد و تایید کرد که چنین رفتاری قابل قبول نیست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی برزیل شب گذشته در آخرین بازی دوستانه پیش از جام جهانی 2022 قطر در ورزشگاه پارک دو پرنس فرانسه به مصاف تونس رفت و موفق شد با نتیجه یک بر یک از سد این تیم بگذرد. -5.
ریچارلیسون در دقیقه 19 آن بازی با پاس گل رافینیا گل دوم تیمش را به ثمر رساند و به همراه تعدادی از هم تیمی هایش به سمت پرچم کرنر رفت تا پس از گل جشن بگیرند.
در همین لحظه بود که چند تماشاگر حاضر در ورزشگاه پارک دو پرنس اشیایی از جمله موز را به سمت این بازیکن پرتاب کردند.
فیلم منتشر شده نشان می دهد که فرد هافبک منچستریونایتد این اشیاء را به بیرون از زمین پرتاب می کند و واضح است که هواداران حاضر در ورزشگاه قصد دارند با این اقدامات نژادپرستانه ریچارلیسون را ناراحت و عصبانی کنند.


سرویس خبر شماره: 1845528
06 مهر 1401 ساعت 11:23 |
7.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ریچارلیسون که به شدت از این اتفاق ناراحت و عصبانی شده بود، پس از بازی گفت: تا زمانی که به صحبت ادامه دهیم و مجازاتی در نظر نگیریم، وضعیت به همین منوال ادامه خواهد داشت، این اتفاقات هر روز و در همه گوشه ها تکرار می شود. “
حملات نژادپرستانه علیه بازیکنان سیاه پوست به ویژه بازیکنان برزیلی در هفته های اخیر افزایش یافته است و پیش از این وینیسیوس جونیور نیز با مشکلات مشابهی روبرو شده بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ریچارلیسون ستاره تیم ملی برزیل و تاتنهام در جریان بازی با تونس با توهین های نژادپرستانه مواجه شد و به شدت عصبانی بود.

توهین نژادپرستانه به ستاره برزیلی؛  چرا مجازات نمی شود؟