توهین نژادپرستانه به وینیسیوس او را به دادگاه کشاند/ این افراد را تگ کنید!

لالیگا به دلیل توهین نژادپرستانه علیه وینیسیوس جونیور در جریان بازی مایورکا و رئال مادرید به دادگاه پالما د مایورکا شکایت کرده است.

این مطلب را نیز بخوانید: مورد جالب ژائو کانسلو و رئال مادرید / ما به شما نیاز نداریم; اولویت با بازیکنان آکادمی است!



سرویس اخبار فوتبال خارجی

برای تسریع در شناسایی افرادی که رفتار نژادپرستانه را در داخل یا خارج از هر استادیوم از خود نشان می دهند، لالیگا آدرس ایمیل [email protected] را راه اندازی کرده است تا هواداران بتوانند با تماس و کمک به شناسایی افراد درگیر و ثبت شکایات مرتبط.

سه مورد از این پرونده ها توسط دادستان های جرایم ناشی از نفرت در بارسلونا، مایورکا و مادرید ارجاع شد. دو محاکمه دیگر در حال حاضر در دادگاه دستورالعمل شماره 4 در وایادولید و شماره 28 در مادرید در حال بررسی است.

لالیگا سال‌هاست که با این نوع رفتار مبارزه می‌کند و ارزش‌های مثبت ورزش را نه تنها در زمین، بلکه خارج از آن نیز ترویج می‌کند.

لالیگا پس از تجزیه و تحلیل تصاویر و صداهای ضبط شده از ورزشگاه، تمام اطلاعات جمع آوری شده همراه با شکایت خود را هم به دادگاه پالما دی مایورکا و هم به مایورکا ارسال کرد تا بتواند در این پرونده شرکت کند. این ششمین شکایتی است که لالیگا علیه وینیسیوس جونیور به دلیل توهین یا شعارهای نژادپرستانه مطرح می کند.