توهین نژادپرستانه هواداران اتلتیکو به وینیسیوس (عکس)


سرویس خبر شماره: 1844373
28 سپتامبر 1401 ساعت 10:01 |
2.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر


آنها شب گذشته قبل از ورود به ورزشگاه برای تماشای دربی مادرید و در حالی که در خارج از مترو واندا پولیتانو جمع شده بودند، علیه ستاره برزیلی شعار دادند.
آنها حتی یک میمون پر شده را با پیراهن رئال مادرید و شعارهایی مانند “وینیسیوس، تو میمونی، میمونی!” از بیرون استادیوم می شد شنید.
به نظر می رسد با توجه به حساسیت لیگ اسپانیا و یوفا به این مسائل نژادپرستانه، جریمه و محرومیت سنگینی در انتظار اتلتیکو مادرید است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورش سه”، اتلتیکو مادرید شب گذشته در چارچوب هفته ششم رقابت های لالیگا در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو میزبان رئال مادرید بود و با نتیجه 2 بر یک مغلوب حریف شد.
این بازی حساس تحت الشعاع کامنت هایی علیه وینیسیوس قرار گرفته و در روزهای اخیر جنجال های زیادی شکل گرفته است.
کوکه کاپیتان اتلتیکو مادرید مدعی شده است که اگر وینیسیوس در این بازی گل بزند و پس از گلزنی رقص معمول خود را انجام دهد برای او بد خواهد بود. از سوی دیگر یکی از هواداران این تیم که رئیس اتحادیه مسئول برنامه بازیکنان اسپانیا است گفت که این بازیکن باید مثل میمون در زمین بازی نکند.
با وجود اینکه بسیاری از بازیکنان و شخصیت های فوتبال به این اظهارات واکنش نشان دادند و آن را محکوم کردند، اما هواداران اتلتیکو با آن موافق نبودند و مسیر دیگری را در پیش گرفتند.

هواداران اتلتیکو مادرید قبل از شروع دربی مادرید شعارهای توهین آمیزی علیه وینیسیوس جونیور مهاجم رئال مادرید سر دادند.

توهین نژادپرستانه هواداران اتلتیکو به وینیسیوس (عکس)