توکلی: اشتباهات داوری باعث شد که 6 امتیاز بگیریم

وی در خصوص دیدار هفته آینده مقابل ذوب آهن نیز خاطرنشان کرد: تیم های آقای تارتار هرگز به راحتی شکست نخورده اند و همیشه تیم های سرسختی بوده اند. احساس می کنم بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. در دو بازی اول دو تساوی داریم و در رده دهم هستیم که جایگاه واقعی تیم ما نیست. ما فقط به برد فکر می کنیم و برای برد به میدان می رویم.

توکلی درباره دربی کرمان گفت: بازی خوبی بود. فشار زیادی روی دروازه گل گهر وارد کردیم. تیم خوبی با مربی باتجربه است. ما توانستیم برنامه های خود را در زمین پیاده کنیم اما متاسفانه در حرکات پایانی بی دقتی کردیم. موقعیت های زیادی داشتیم اما متاسفانه گل نخوردیم و فقط یک امتیاز گرفتیم.

وی در پایان گفت: باید از دوست خوبم سعید باقرپسند یاد کنم که رباط صلیبی اش پاره شد. من از این اتفاق بسیار ناراحت شدم و امیدوارم او بتواند هر چه زودتر به زمین بازگردد زیرا بازیکن فوق العاده توانمندی است و هنوز حق واقعی خود را برای فوتبال دریافت نکرده است. امیدوارم هر چه زودتر او را در زمین ببینم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دربی کرمان بین مس رفسنجان و گل گهر در هفته دوم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید. شاهین توکلی بازیکن مس رفسنجان در گفتگو با خبرنگار مجله اخبار فوتبال مدعی شد اشتباهات داوری باعث شد این تیم در دو هفته ابتدایی قهرمان نشود.

وی در خصوص ضعف مس در گلزنی و عملکرد خوب خط دفاعی گفت: تیم ما یک سری تغییرات در خط دفاعی ایجاد کرد. به گفته آقای ربیعی چند بازیکن با کیفیت به تیم اضافه شده اند. در حمله موقعیت های زیادی در این دیدارها ایجاد کردیم. فکر می کنم در دو هفته اخیر بیشترین موقعیت ها را نسبت به سایر تیم ها ایجاد کردیم اما در ضربات آخر بی دقت بودیم. اما مطمئنا شرایط به همین منوال نخواهد ماند و بازی های پرگلی که در فصل قبل شاهد بودیم، تکرار خواهد شد. ما فوتبال تهاجمی بازی خواهیم کرد که به تماشاگران احترام بگذارد.


سرویس خبر شماره: 1839889
1 سپتامبر 1401 ساعت 12:40 |
97 امتیاز خبر

0نقطه نظر

تیم های تارتار همیشه سرسخت بوده اند

وی ادامه داد: متأسفانه ما از داوری خیلی متضرر شدیم و اگر هر هفته برای ما یا هر تیم دیگری این اتفاق بیفتد برای جامعه داوری بد است. حالا تیم ما به راحتی می توانست 6 امتیازی شود، اما به گفته کارشناسان و نه من، اشتباهات داوری باعث شد که تیم ما الان 2 امتیازی شود.

بازیکن مس رفسنجان می گوید در دیدار مقابل ذوب آهن فقط به برد فکر می کنیم و برای برد به میدان می رویم.

توکلی: اشتباهات داوری باعث شد که 6 امتیاز بگیریم

توکلی درباره رکورد 100 بازی محمد ربیعی با مس و همکاری با او گفت: نیازی به تعریف از من ندارد. آقای ربیعی از صفر شروع کرد و به اینجا رسید. او فردی سخت کوش و آگاه است. ما برای هر دقیقه از هر بازی برنامه داریم. فکر می کنم کمتر کسی در ایران باشد که با این احتیاط و با برنامه به آنجا برود. قطعا چنین فردی می تواند نتیجه تمام تلاشش را بگیرد و در فوتبال ایران به موفقیت دست پیدا کند و خوشبختانه این اتفاق برایش می افتد.

بازیکن مس رفسنجان درباره بازیکنان خارجی این تیم گفت: سه بازیکن خارجی داریم. شیمبا و منشا از قدیمی ها محسوب می شوند و چند سالی است که در فوتبال ایران حضور دارند و کیفیت آنها بر هیچکس پوشیده نیست و در این دو مسابقه عملکرد خوبی داشتند. پای شیمبا برای گلزنی باز است و امیدوارم منشا هم شروع به گلزنی کند. امیدوارم هر دو بازیکن گل های زیادی برای ما بزنند. جفرسون دیگر خارجی ما هم بازیکن باکیفیتی است اما برای تطبیق با فوتبال ایران نیاز به هماهنگی دارد. فوتبال ایران چیزی متفاوت از بیرون را نشان می دهد، اما وقتی وارد آن شوید، متوجه می شوید که فوتبال درگیر است. حتی شیمبا هم در ابتدا اینطور صحبت می کرد، اما اکنون به آن عادت کرده است. جفرسون در بازی 2 عملکرد بسیار خوبی داشت و امیدوارم بتواند به رشد خود ادامه دهد و به تیم کمک کند.

توکلی درباره قضاوت مس در دو هفته اول توضیح داد: همانطور که کارشناسان اعلام کردند در هر دو دیدار با ما ناعادلانه شد. در بازی با گل گهر 2 پنالتی و در بازی با نساجی پنالتی نگرفتیم. همچنین یک گل سالم به نساجی زدیم و قبل از گل آنها باید آفساید اعلام می شد.