توکلی: ساپینتو هم قبول دارد که مس بهترین تیم بازی بوده است

مدافع مس رفسنجان به اعتراض استقلالی ها واکنش نشان داد و مدعی برتری تیمش نسبت به حریف شد.

توکلی: ساپینتو هم قبول دارد که مس بهترین تیم بازی بوده است

او در واکنش به اظهارات استقلالی ها که عکسی از او در حال لگد زدن به توپ با دست منتشر کرد، گفت: من هم بعد از بازی در میکس زون گفتم که توپ به صورت اتفاقی و برای دفاع از صورتم به من خورد. اگر این صحنه اشتباه بود، داور دو پنالتی دیگر را اعلام نکرد، حالا تیم ما باید بیانیه بدهد؟ ما آمادگی خود را در زمین نشان دادیم و اگر فراز امامعلی در دقایق پایانی و در جریان بازی گل می زد، فکر می کنم الان شرایط استقلال خیلی فرق می کرد.

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: به گفته کارشناسان داوری تلویزیون، تیم ما از اشتباهات داوری آسیب زیادی دید. در 14 مسابقه 4 گل دریافت کردیم که 2 ضربه پنالتی بود که یکی از این ضربات تقصیر داور اعلام شد که کارشناسان هم تایید کردند. آیا فریلنسرها این آمار را نمی دانند؟ خود آقای ساپینتو در نشست خبری اعتراف کرد که تیمش روز خوبی را مقابل ما سپری نکرد. بنابراین پیوند دادن شکست یک تیم به یک صحنه خیلی درست نیست. انصافاً از افرادی که بازی را با دقت تماشا کردند بپرسیم که مس رفسنجان در این بازی چه عملکردی داشت و چند موقعیت داشت.

مدافع تیم مس رفسنجان در این خصوص می گوید: تیم ما بازی خوبی انجام داد و موقعیت های خوبی هم در این بازی داشتیم. فکر می کنم اگر کمی بیشتر مراقب بودیم می توانستیم پیروز شویم.

توکلی در پایان گفت: تمرکزمان روی بازی هفته آینده است و بر خلاف برخی، بازی بعدی و از دست دادن موقعیت را به چیزهای دیگر ربط نمی دهیم و باید تفکر حرفه ای و زندگی حرفه ای را به نظم در بیاوریم. در زندگی هیچ چیز بهتر از صداقت با خود و انصاف در تحلیل موارد نیست، به نظر می رسد برخی افراد به دنبال فرافکنی و بهانه ای برای پوشاندن شکست خود هستند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم های استقلال و مس رفسنجان یکی از پربازدیدترین دیدارهای هفته را برگزار کردند و در این بین آبی ها مدعی شدند که داور با اشتباه خود با برخورد توپ به شاهین، با اعلام پنالتی مانع از پیروزی این تیم شد. دست توکلی.


سرویس خبر شماره: 1862510
12 ژانویه 1401 ساعت 15:11 |
671

2نقطه نظر

4 گل زدیم که 2 پنالتی و 1 خطای داور بود