توکلی: کمترینی که مقابل نساجی داشتیم سه امتیاز بود!

وی سپس در مورد سطح آمادگی و تمرینات پیش فصل مسی ها گفت: احساس می کنم بدن من و بچه ها به آمادگی جسمانی خوبی رسیده اند و با برنامه ای که بدنساز تیم آقای جودکی و آقای ربیعی ترتیب داده بودند، بدنمان را به دست آوردیم. مانند هفته های اول رنج نمی برد.

وی درباره اعتراض اعضای تیم مس به داوری این دیدار توضیح داد: صحنه هایی بود که کارشناسان نظر دادند و تقریبا همه به ما حق دادند. در صحنه ای که خطای پنالتی انجام شد، بازیکن حریف در موقعیت آفساید قرار گرفت و از طرفی خطای پنالتی انجام نشد. دروازه بان نساجی روی من خطای پنالتی انجام داد که اعلام نشد و گل سالم ما را هم نگرفتند. با این اتفاقات شرایط برای هر تیمی سخت می شود اما با وجود این چهار موقعیت بسیار خوب دیگر هم داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. فوتبال همین است و اگر از فرصت ها استفاده نکنی به نتیجه ای که می خواهی نخواهی رسید، اما تیم ما فوتبال خوبی بازی کرد و کمترین چیزی که مستحق آن بودیم سه امتیاز بود.

توکلی درباره امکاناتی که در اختیار این تیم و همچنین ورزشگاه اختصاصی مس است، گفت: علیرغم سیل که در رفسنجان اتفاق افتاد و مردم واقعاً اذیت شدند، ورزشگاه وضعیت خوب خود را حفظ کرد و این هفته اولین بازی خود را در زمین چمن خود انجام خواهیم داد. . . فکر می کنم رفسنجان یکی از بهترین زمین های ایران را دارد و امیدوارم این امکانات و حرفه ای بودن ادامه داشته باشد.

وی در نهایت در پاسخ به رتبه ای که مس در این فصل به دنبال آن خواهد بود، گفت: اهداف کم نداریم و به بالاترین و بهترین اتفاقی که می تواند برای یک تیم بیفتد فکر می کنیم. ما از خودمان انتظارات زیادی داریم و می خواهیم به نتایج بسیار خوبی برسیم. بازی به بازی حرکت می کنیم و قطعا هدفمان بالاترین جایگاه است و تمام تلاش خود را برای این مشکل انجام می دهیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاهین توکلی مدافع مس رفسنجان در خصوص بازی این تیم مقابل نساجی که با تساوی به پایان رسید به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود. حدود 70 دقیقه بازی کردیم و فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم. در نیمه دوم موقعیت های زیادی ایجاد کردیم اما متاسفانه نتوانستیم از آنها به خوبی استفاده کنیم و بازی 1-1 به پایان رسید اما شرایط بازی امیدوارکننده بود.

وی در خصوص بازی هفته آینده مس و گل گهر گفت: بازی با گل گهر دربی کرمان محسوب می شود و مثل مس یک باشگاه حرفه ای و بازیکنانی است که چند سالی است کنار هم بازی می کنند. این بازی برای ما بسیار مهم است و با وجود اینکه گل گهر تیم بسیار قدرتمندی است و یکی از بهترین های این فصل است، اما فقط به کسب سه امتیاز فکر می کنیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و تیم از نظر شخصیتی جایگاه خود را پیدا کند و شرایط خوب خود را پیدا کند.


سرویس خبر شماره: 1838483
اوت 24, 1401 @ 5:56 بعد از ظهر
78

0نقطه نظر

ما برای کسب بالاترین رتبه تلاش می کنیم.

مدافع مس رفسنجان هدف این تیم لیگ بیست و دومی را کسب بالاترین رتبه در جدول عنوان کرد.

مدافع مس رفسنجان که در فصل نقل و انتقالات شایعه جدایی اش شنیده می شد، گفت: پیشنهاداتی داشتم و در مقطعی در حال بررسی آن پیشنهادات بودیم اما تصمیمم این بود که یک سال دیگر در مس بمانم و با آقای ربیعی همکاری کنم. ما به درک و شناخت خوبی از یکدیگر رسیده بودیم و سال خوبی را پشت سر گذاشتم. از طرفی مس یک باشگاه حرفه ای است که می توانید در آن استراحت کنید.