تو اهل بازی های بزرگ نبودی، هاریکن، ثابت کن که هستی!


سرویس خبر شماره: 2018206
11 مه 1403 در 6:37 ب.ظ.
3.5 هزار |

6نقطه نظر

انتقاد عجیب ستاره سابق بایرن از ستاره انگلیس

هاریکن امید اصلی امشب بایرن مونیخ در نبرد حساس مقابل رئال مادرید است، اما یکی از ستاره های سابق بایرن می گوید که او را مرد بازی های بزرگ نمی بیند.

تو اهل بازی های بزرگ نبودی، هاریکن، ثابت کن که هستی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هاریکین فصل درخشانی را پشت سر گذاشت و با به ثمر رساندن 42 گل در 42 بازی با پیراهن بایرن در اولین فصل حضورش در این تیم آلمانی، درخشان ترین ستاره آنها بود. ،

با این حال، همه در آلمان و شهر مونیخ مجذوب این طوفان نیستند. در حالی که اکثر هواداران بایرن امشب هری را تماشا می کنند و امیدوارند که با درخشش این ستاره انگلیسی بتوانند رئال را در خانه شکست دهند، هولگر بادستوبر ستاره سابق بایرن در مصاحبه ای از کین انتقاد کرد و او را مردی برای مسابقات بزرگ توصیف کرد. من نمی دانم.

2016682

بادشتوبر به روزنامه انگلیسی میرر گفت: “ببین، من می دانم که فشار روی هاریکن زیاد است و امشب، در این مرحله حساس لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیمی مانند رئال، فشار صد برابر خواهد شد، اما مهاجمان بزرگ کسانی هستند که خود را در این بازی ها نشان می دهند. تیمی مثل بایرن، بازیکنی که قرار است تیم را به قهرمانی برساند، باید در این مسابقات خود را نشان دهد، هری فصل را خوب شروع کرد، اما در نیم فصل دوم، به خصوص در مسابقات بزرگی مانند دورتموند و بایرلورکوزن نتوانست حاضر شوید و تاثیرگذار باشید امشب بهترین فرصت برای کین است تا نشان دهد آنچه مردم در مورد او می گویند درست نیست و او مرد بازی های بزرگ است.

مجله اخبار فوتبال خارجی