تو غیر قابل مقایسه ای، تو دیوانه ای هری کین!

آنتونیو کونته نتوانست در جشن هری کین شرکت کند زیرا او در ایتالیا در حال نقاهت پس از عمل جراحی کیسه صفرا بود، اما کمک مربی کریستین استلینی که در غیاب او هدایت اسپرز را بر عهده گرفت، فاش کرد که از طریق تلفن به مهاجم و سایر اعضای تیم تبریک گفته است. بعد از سوت پایان بازی در رختکن تماس بگیرید.

هری کین در این سال ها بازیکن بزرگی بوده است. شایعات نقل و انتقالات همیشه در اخبار بوده و تیم های بزرگ به دنبال جذب او بوده اند. او مدلی از خودسازی مداوم است که خود را به عنوان یک مهاجم خلاق ثابت کرده است. حتی زمانی که در میلوال بازی می کرد، بازیکن بسیار با استعدادی بود. پیشرفت قابل توجه او توسط مائوریسیو پوچتینو حاصل شد که دیوانه وار مدافعان را هل می داد و می زد.


سرویس خبر شماره: 1869182
29 بهمن 1401 ساعت 04:36 |
2.8K |

0نقطه نظر

حس جادویی رکورددار

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هری کین بالاخره توانست رکورد افسانه ای جیمی گریوز را بشکند. این دویست و شصت و هفتمین گل مهاجم انگلیسی با پیراهن تاتنهام بود. کین با این گل دویستمین گل خود را در لیگ برتر برای تاتنهام نیز به ثمر رساند. او با زدن این گل توانست رکورد جیمی گریوز را پشت سر بگذارد و نام خود را به عنوان بهترین گلزن تاریخ تاتنهام ثبت کند.
ضربه پای راست کین که منجر به گل باز ادرسون و پیروزی بر منچستر سیتی شد و مدیر باشگاه پپ گواردیولا تحلیل کرد که این دویستمین گل او در لیگ برتر بود و او تنها رکورددار تاتنهام شد. رسیدن به چنین هدفی غیرممکن به نظر می رسید، اما هیچ چیز برای پادشاه هری غیرممکن نیست.
اگرچه آلن شیرر و وین رونی قبل از او موفق به زدن 200 گل در لیگ برتر شدند، اما اکنون همه نگاه ها به هری کین است که توانسته چنین رکوردی را از خود به جای بگذارد. او در مصاحبه بعد از بازی از کلمه “سوررئال” برای توصیف شادی خود استفاده کرد که احتمالاً بهترین خلاصه آن است.
تاتنهام اسپرز نیز تمام تدارکات لازم را برای جشن باشکوه رکورد خود انجام داده بود. وقتی گل به ثمر رسید، پیامی روی صفحه بزرگ ورزشگاه با حروف طلایی نمایش داده شد که روی آن نوشته شده بود «تبریک، هری».
این مهاجم با زدن گل پیروزی مقابل سیتی به نقطه عطفی در فوتبال رسید که برای مردم لندن و هواداران تاتنهام اهمیت زیادی داشت. این رکورد برای همیشه در تاریخ باشگاه تاتنهام ثبت خواهد شد.
کین بعد از بازی گفت: «این یک احساس سورئال و جادویی است. ما در مورد شکستن رکورد زیاد صحبت کردیم و می خواستم سریعتر این کار را انجام دهم. رسیدن به این رکورد در برابر یکی از بهترین تیم های جهان حس خاصی دارد.
جیمی گریوز یکی از بهترین مهاجمانی بود که تا به حال در دنیای فوتبال ظاهر شد و پیشی گرفتن از گریوز اکنون رویایی است که به حقیقت پیوسته است.

کین دارای سه ویژگی قدرتمند فوتبالی است: قدرت تمام کردن، قدرت پاس دادن و بالاتر از همه هوش عالی فوتبالی اش که او را به بازیکنی با کیفیت تبدیل می کند.
او در این فصل با کمک مربیان و سایر هم تیمی هایش در تلاش است تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند تا بتواند توانایی های خود را بیشتر نشان دهد.

بهرام حیدری رامشه



مجله اخبار فوتبال خارجی

هری کین با گلزنی مقابل منچسترسیتی بهترین گلزن تاتنهام شد.

تو غیر قابل مقایسه ای، تو دیوانه ای هری کین!