تو همه چیز رو نابود کردی رونالدو بدون ظلم! (تصویر)

به گزارش “ورش سه”، رونالدو از آغاز تمرینات پیش فصل منچستریونایتد به کانون اصلی جنجال این تیم تبدیل شده است.
غیبت در تمرین، اقدام به ترک این باشگاه، اعتراض به نیمکت نشینی، خروج زودهنگام از نیمکت قبل از پایان مسابقه و چندین واکنش دیگر این بازیکن در این مدت باعث شد تا بسیاری از رسانه ها حواشی زیادی برای شیاطین سرخ ایجاد کنند. .
او در آخرین جدل شب گذشته خود در آستانه جام جهانی 2022 قطر مصاحبه مفصلی با پیر مورگان و روزنامه سان انجام داد و مدعی شد که منچستریونایتد به او خیانت کرده یا برای اریک تنهاچ احترامی قائل نیست. . این اظهارات با واکنش های بسیاری از سوی شخصیت ها و کاربران اینترنتی مواجه شد.
جیمی کاراگر در توئیتی نوشت: “رونالدو گفت من به سرمربی تیم احترام نمی گذارم. رفتار رونالدو با اریک تنهاچ به این صورت بود: اعلام تصمیم خود برای خروج، امتناع از ورود به زمین به عنوان یار تعویضی، بیرون آمدن از نیمکت و قبل از خروج. سوت پایان 99 درصد از هواداران یونایتد از تنهاخ حمایت خواهند کرد که نشان می دهد رونالدو چقدر بد این شرایط را مدیریت کرد.

الکس شاو، گزارشگر ESPN نیز مدعی شد: “برخی از افراد به کارهایی که او در اولین دوره حضورش در این باشگاه انجام داد نگاه کردند، اما مطمئنا رونالدو تمام میراث خود را در اینجا از بین برده است. او همه چیز را از بین برده است.”

مصاحبه جنجالی شب گذشته کریستیانو رونالدو ستاره منچستریونایتد واکنش های زیادی را برانگیخت.

تو همه چیز رو نابود کردی رونالدو بدون ظلم!  (تصویر)



مجله اخبار فوتبال خارجی

رونان مورفی، روزنامه‌نگار سایت نقل و انتقالات و کارشناس فوتبال اروپا، با کنایه‌ای بسیار گفت: “براوو به رونالدو. او کاری کرد که پیر مورگان شبیه بزرگترین احمق اتاق به نظر نرسد. تلاش لازم بود.”
دنیل آستین روزنامه نگار انگلیسی نیز از این دو نفر انتقاد کرد و افزود: آیا به من می گویید که کریستیانو رونالدو و پیر مورگان یک مصاحبه تلویزیونی داشتند و نتیجه آن گستاخی زیاد، بی شرمی و عدم خودشناسی بود؟ چقدر تکان دهنده!
سام پیلگر، روزنامه‌نگار فوتبال فوربس و فورفورتو در این باره نوشت: “چرا تنهاچ باید به رونالدو احترام بگذارد؟ او دو ماه اول این سرمربی را صرف جدایی کرد، سپس خیلی دیر به تیم اضافه شد و آماده نبود که بیاید. قبل از پایان بازی از روی نیمکت عملا حاضر نشد به زمین بیاید و به عنوان بازیکن تعویضی بازی کند و در کل در طول فصل همه چیز را بد بازی کرد و حالا این داستان را شروع کرده است.

یکی از هواداران یونایتد نیز از این بازیکن حمایت کرد و افزود: رونالدو یکی از معدود افراد مشهوری است که از سال 2005 که گلیزرها آمدند از آنها انتقاد کرد و حالا به نظر می رسد ناراحت هستید چون گفتید وین رونی 50 ساله است.

استیون بارتلت، تاجر و کارآفرین مشهور بریتانیایی گفت: حالا کدام باشگاه می خواهد رونالدو را به خدمت بگیرد؟ کدام مربی حاضر است با او همکاری کند؟ خیلی رفتار بدی بود امیدوارم هواداران یونایتد پشت تیم و سرمربی باشند و امیدوارم رونالدو حتی به اولدترافورد نزدیک نشود.”
اسکات پترسون، یکی از هواداران معروف سابق یونایتد، اضافه کرد: “رونالدو گفت که می خواهیم او را از این باشگاه بیرون بیاوریم. من خیلی گیج هستم. آیا او کسی نبود که تمام تابستان را صرف جستجوی یک باشگاه جدید کرد اما هیچ‌کس او را نمی‌خواست؟ «گفتن اینکه ما سعی کردیم او را بیرون کنیم، در واقع این است که باور کنیم او قصد ماندن دارد.
نیک هریس که در زمینه ورزش و هوش تجاری کار می کند، گفت: “مصاحبه رونالدو با مورگان از بسیاری جهات ناراحت کننده بود. بازیکنی که مدت ها در ردیف اول قرار داشت اکنون به یک چهره حاشیه ای تبدیل شده است. و بازنده ای که نفوذ و توانایی خود را از دست داده است. رونالدو. پس از نوشتن هزاران مقاله درباره مرگ و میر در قطر به برنامه مورگان برای بحث در مورد شستشوی ورزشی دعوت شد.
کالین میلار، روزنامه نگار میرور در واکنش به این مصاحبه در توییتر خود نوشت: رونالدو تاکید کرد که منچستریونایتد به عنوان یک برند، خریدهای پر زرق و برق و جذاب با هزینه های هنگفت را به جای توجه به اصول اساسی قانون اساسی، تیم ها و اتحاد و تلاش برای خرید ترجیح می دهد. یک حس نوستالژی در تیم ایجاد کنید، نکته عجیب این است که دقیقا همین دلایل باعث جذابیت دوباره رونالدو شده است!»


سرویس خبر شماره: 1853439
23 نوامبر 1401 ساعت 10:14 |
11 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

واکنش های گسترده به مصاحبه جنجالی کریس

آدام کرافتون، روزنامه نگار ورزشی افزود: مشکل این است که بسیاری از مسائلی که رونالدو در فصل گذشته مطرح کرد (فرصت ها، تصمیمات بد، مسائلی که باید حذف می شد) توسط مورتوف و تنهاچ رسیدگی می شود. مشکل رونالدو این است که او این کار را نمی کند. متوجه نشوید که او خود بخشی از این تصمیمات بد است. این یک مورد بسیار غم انگیز است.”
ساموئل لاکهورست، گزارشگر روزنامه معروف منچستر ایونینگ نیوز در این خصوص گفت: یونایتد هنوز هیچ واکنشی به صحبت های رونالدو نداشته است. و حالا چنین حملاتی به آنها کرده است.او بار دیگر وضعیت را اشتباه تشخیص داد و نتایج مثبت را با منفی بیشتر تحت الشعاع قرار داد.
پائولو دی کانیو بازیکن سابق میلان و یوونتوس نیز به این مصاحبه واکنش نشان داد: استفاده از مسائل خانوادگی برای حمله به باشگاه بسیار نفرت انگیز و تحقیرآمیز است.

جیمز پیرس، یکی دیگر از گزارشگران اتلتیک نیز به طعنه خطاب به رونالدو نوشت: “حق بودن در کنار رونالدو و نداشتن شناخت کافی واقعاً باورنکردنی و بیش از حد است. او خودش را جلوی همه شرمنده کرد.”
کیسی ایوانز، ورزش نویس انگلیسی نیز در توییتر خود نوشت: “این کاملا واضح است، اما باید دوباره تاکید کنم که وین رونی همیشه اسطوره بزرگتری از رونالدو در منچستریونایتد بوده و خواهد بود. از این دو، یکی بهترین های خود را داشت. دوران فوتبالی در یونایتد، تبدیل شدن به بهترین گلزن باشگاه و کسب همه افتخارات، و دیگری التماس کرد که به رئال مادرید برود و سپس زمانی که به کمک نیاز داشت به یونایتد بازگشت.
آدریانو دل مونته، مجری معروف تلویزیون، یکی از معدود حامیان این بازیکن بود و در توییتر خود نوشت: “هر گونه بی احترامی هواداران یونایتد به کریستیانو رونالدو کاملاً غیرمنصفانه است. او شخصاً روزهای سختی را در خارج از زمین سپری کرده است و حضور نداشته است. یک چهره کلیدی در زمین برای مدت طولانی. این نشان می دهد که مشکلات جدی در مدیریت یونایتد وجود دارد. رفتار شما با یک اسطوره اینگونه نیست.”