تکذیب ادعای عجیب رسانه های ترکیه درباره رونالدو

فنرباغچه اخیرا میشی باتشوایی مهاجم چلسی را به خدمت گرفت که نزدیک بود با ناتینگهام فارست به توافق برسد اما کمبود زمان مانع از نهایی شدن این انتقال شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

این رسانه ترکیه ای نوشت که اخیرا رونالدو با ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی فنرباغچه دیداری داشته و این سرمربی موفق شده رونالدو هموطنش را برای حضور در سوپرلیگ ترکیه مجاب کند. با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات در اکثر لیگ های معتبر اروپایی بسته شده است، زرد قناری ها امیدوار بودند که تا پایان مهلت نقل و انتقالات سوپرلیگ ترکیه بتوانند این فوق ستاره پرتغالی را به خدمت بگیرند.


سرویس خبر شماره: 1841752
11 سپتامبر 1401 ساعت 20:07 |
23.2 هزار |

12نقطه نظر

پنجره نقل و انتقالات تا 8 سپتامبر در ترکیه باز است و فنرباغچه تا آن تاریخ امکان خرید بازیکن را دارد. این خبر در ترکیه تفکرات زیادی را به همراه داشت، سپس مشخص شد که ادعای روزنامه نگاری که اولین بار این شایعه را مطرح کرده بود صحت ندارد و حتی به دلیل موج انتقادات مجبور به استعفا شد.

ادعای مطرح شده در یکی از رسانه های ترکیه مبنی بر انتقال کریستیانو رونالدو به فنرباغچه تکذیب شد.

تکذیب ادعای عجیب رسانه های ترکیه درباره رونالدو

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بر اساس ادعای روز گذشته یکی از خبرگزاری های ترکیه، رونالدو برای اولین بار با علی کخ، رئیس باشگاه فنرباغچه به توافق رسیده و تنها آخرین جزئیات برای توافق باقی مانده است. ، اما این خبر تکذیب شده است.