تکذیب جادوگری و دعانویسی برای تیم ملی توسط مهرعلی

مهرعلی در پایان در پاسخ به اینکه اگر به گذشته برگردند چه کاری انجام نمی دهند، گفت: به نظر من بزرگترین اشتباه عزیزی خادم اعتماد به دشمن درون بود. او بسیار خوش بین بود و به افرادی که غیرقابل اعتماد بودند، از هیئت مدیره گرفته تا اطرافیانش، اعتماد داشت. لیستی از مدیران فدراسیون قبلی آوردند و باید 50-60 نفر را اخراج می کرد، اما کسی را اخراج نکرد و برد و جای دیگری گذاشت. نکرد و به حریف خانگی اعتماد کرد و ضربه خورد. اعضای محترمی که همیشه من را بنده و بنده می نامیدند اولین کسانی بودند که به ایشان خیانت کردند و می دانید که چه کسانی هستند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی در پاسخ به اینکه عزیزی خادم هرگز منکر رابطه خود با شخص خاصی نشد، گفت: قبول کردند و گفتند من با آقای اسکندری رابطه دارم و ایشان انسان بسیار خوبی هستند و اینکه ایشان اهل قرآن هستند و به دیگران کمک می کنند. و دستگیری افراد چه کسی آنها را رد می کند؟ من هم موافقم خیلی آدم خوب و کمک کننده ای است، اما انصاف نیست که در حاشیه باشد. دیگر حرف هایی که در مورد سایپا و مسائل دیگر زدند هم تهمت بود. برخی از مردم فکر می کنند می توانند مشکل خود را در جایی حل کنند. در واقع چند فوتبالیست جایی رفتند و اجازه رفتن به آنجا را نداشتند و گفتند اینجا نمی شود نماز خواند. چه کسی نماز می خواند؟ میتونن تو دلت بگن برام دعا کن و بگن باشه دعا میکنم. وقتی دیدی دعای مادرت بیشتر از خیلی ها مستجاب شده است. آنها طرف را از دست ندادند و در مورد آن صحبت کردند و رسانه ها یا رابطه داشتند یا چیز دیگری، آن را بزرگ کردند و به این موضوع گره زدند که این تیم جادوگری می کند. جادو کجا بود؟ هرکی ثابت کرد بیاد

1777683

مهرعلی درباره اینکه چه کسانی لابی کردند گفت: منابع غیر فوتبالی لابی کردند. از خود آقای عزیزی خادم که می گفت چندین ماشین را عوض کرده و به دیدن آقای عزیزی خادم آمده تا خود آقای مجدی و بقیه اعضا. اسرار مربوطه در دست آنهاست و از آنها بپرسید. من هم این مشکلات را شنیدم و برایم توضیح دادند.

مهرعلی افزود: آقای عزیزی خادم به کدام ملی پوش عود داد و در جیبش نماز گذاشت؟ همه چیز دروغ است. یکی می گوید ما نام مادرانشان را در تیم ملی پرسیدیم. این حرف ها اصلا نیست و خودش هم عمدتا با تیم ملی بود و 14 روز را در بحرین گذراند. آیا در بحرین اتفاق معجزه آسایی نیفتاد؟ بگویند با آقای عزیزی خادم در بحرین چه کسانی بودند؟ چه کسی با چه شماره ای تماس گرفت؟ یا قطره یا آب در بینی کسی ریخته شده است؟ این حرف ها چیست؟ من در دانشگاه تدریس می کنم و از اعضای هیئت علمی دانشگاه هستم و مانند آقای عزیزی خادم در صنعت کار می کنم. نمیشه اینطوری سر افراد تحصیلکرده کلاه گذاشت. او آدم بسیار خوبی است.

وی افزود: طبق قانون اساسی اعضایی که برکناری آنها از سوی هیات مدیره درخواست می شود باید دلایل خود را ضمیمه کنند. هیچ دلیلی به درخواست اخراج موقت ارائه نشده است. توسط خود آقای عزیزی خادم، آقایان بهاروند و آقایان بهاروند از سه روز تا یک روز قبل از تشکیل جلسه هیات مدیره که منجر به برکناری موقت شد، طی نامه ای به فدراسیون سیستم اتوماسیون اخطار قانونی داده شد. اعلام شد که این کار غیرقانونی است و دوستانی که درخواست می کنند باید دلایل خود را ضمیمه کنند و دو هفته بعد دوباره جلسه هیئت مدیره تشکیل خواهد شد. من به آقای عزیزی خادم گفتم در آن جلسه شرکت نکند. این جلسه قانونی نیست اما در آن زمان آقای کامرانی فر اصرار داشتند که این جلسه برگزار شود.

مهرعلی در پاسخ به اینکه در اساسنامه جدید به اعضای هیئت رئیسه اختیار برکناری رئیس فدراسیون داده شده است، اعلام کرد: عزل موقت با ارائه دلایل و رای اکثریت. اولاً دلایل را بیان نکردند و این جلسه غیرقانونی بوده است. دوم اینکه با همه اعضای هیئت مدیره لابی کرده بودند و این نظر اعضای هیئت مدیره نبود.

وی ادامه داد: روز قبل از جلسه آقای عزیزی خادم به من گفت که آقای کامرانی فر به من گفته که قرار است با هم بنشینیم و حضوری است و اصلا جلسه نیست و فقط می خواهیم با هم صحبت کنیم. دیگر به دلیل دلخوری عده ای و رسمی نبودن. اعتماد کرد و رفت، اگر نه طبق اساسنامه، رئیس فدراسیون مسئول برگزاری جلسه و دعوت از جلسه است و رئیس فدراسیون دو روز قبل از جلسه به دبیرکل نامه نوشته بود که در این جلسه شرکت نکنند. این دلایل و دو هفته بعد که دلایل را توضیح داد اضافه کردند، بایستند. رفت تا دوستانه شرکت کند و سرش بریده شد.


سرویس خبر شماره: 1862336
11 ژانویه 1401 @ 4:19 ب.ظ
414

0نقطه نظر

ما به جادو اعتقاد نداریم، این شرک است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمیدرضا مهرعلی که امروز در باشگاه پرسپولیس حضور داشت، پس از خروج از ساختمان باشگاه در گفتگو با خبرنگاران درباره علت حضورش توضیح داد: آمدیم عیادت کنیم و بگوییم خدا رحمت کند آقای درویش را.

وی در ادامه گفت: عزیزی خادم خدا 9 ماه رفت و در دستگاه قضایی از خود دفاع کرد; هرکسی که بهترین صعود را مقابل کره، ژاپن و عربستان داشت و جلوتر از آن تیم ها صعود کرد، همینطور کنار گذاشته شد. اینها اجرا نیستند؟ آیا حرف های برخی از بزرگان فوتبال مثل آقایان مایلی کهن، روشن و دادکان ارزش ندارد؟ آیا آنها بدون بررسی صحبت می کنند؟ همه گفتند عملکرد او خوب بود و همه شوکه شدند. حتی تو شوکه شدی

وی که در زمان شهاب الدین عزیزی خادم سرپرستی نایب رئیسی فدراسیون فوتبال را برعهده داشت، درباره برکناری خود از ریاست فدراسیون و تغییراتی که انجام شد، گفت: معتقدم برکناری او ربطی به فوتبال نداشت و … در اساسنامه مغایرت های زیادی وجود داشت که اگر یک تیم حقوقی متخصص در زمینه حقوق ورزش بنشیند و بحث های حقوقی اساسنامه را که رعایت نشده است، نشان دهد. اکنون نیازی به توضیح نیست، اما در عدم رعایت اساسنامه در انفصال موقت و همچنین عدم حضور در جلسه و دفاع مغایرت های زیادی وجود داشت. چون این اخراج موقتی بود.

وی در پاسخ به اینکه اگر عزیزی خادم این ارتباط را تکذیب می کرد این اتفاقات نمی افتاد، گفت: همیشه تکذیب می کرد و به صورت زنده از تلویزیون توضیح می داد. من هم می گویم این سوال به تیم آقای عزیزی خادم و فدراسیون ایشان مربوط نمی شود. ما به معجزه اعتقاد داریم اما به جادو اعتقاد نداریم. سحر و جادو شرک است. معجزه از کجا می آید؟ خدا از طریق مردم معجزه می کند. همه افرادی که معجزه خدا را در زندگی خود می بینند خوشحال هستند. شما می گویید دعای مردم و مردم خوب دنیا بود که ما یا آقای عزیزی التماس دعا کردیم یا دعای روح شهدا بود که به اینجا رسیدند. چه اشکالی دارد؟ یکی هم می گوید معجزه نبود و بچه ها بودند. همچنین باید گفت.

مهرعلی در پاسخ به اینکه جایگاهش در فدراسیون رسمی نشد تا در این جلسه حق رای داشته باشد، توضیح داد: با توجه به اینکه در اوج مسابقات مقدماتی جام جهانی بودند، خود شورا این موضوع را داشت. تصویب شد که پس از صعود به جام جهانی این مجمع برگزار شود. تصمیم هیئت مدیره این بود که بعد از صعود به جام جهانی به من و آقای بهاروند رای دهند. به تعویق افتاد وگرنه تصمیم هیئت مدیره بود.

مهرعلی درباره حواشی فدراسیون عزیزی خادم از جمله VAR و مسائل جادوگری توضیح داد: به نظر من طرف ها را درست کردند وگرنه فدراسیونی که او تحویل گرفت باتلاق می شد و اگر با تساوی بحرین بیرون می رفتند. بی پول و در جام ملت ها را از دست می دادیم چه برسد به جام جهانی. فدراسیون چنین شرایطی داشت.

وی در پاسخ به عزیزی خادم که این وضعیت را به کودتا تشبیه کرد، گفت: اینطور بود. وقتی بدون رعایت قانون و خیلی سریع و بدون اجازه دفاع دست به چنین کاری بزند همینطور است.

1787073

سرپرست معاون اول فدراسیون فوتبال در دوره ریاست شهاب الدین عزیزی خادم، امروز در مصاحبه ای از عملکرد اتحادیه فوتبال در این دوره دفاع کرد.

تکذیب جادوگری و دعانویسی برای تیم ملی توسط مهرعلی

وی در پاسخ به اینکه مهرعلی به عنوان میانجی در پرونده خوبان علم متهم شده است، گفت: هرچه درباره جادوگری می گویند دروغ و تهمت است. آقای عزیزی گفت که ایشان عالم خوبی هستند و خودشان توضیح دادند.