تکذیب شد: جورجینیو به بارسا یا میلان نمی رود

مدیر برنامه های جورجینیو ژائو سانتوس در مصاحبه امروز خود گفت“من با متئو ژرمن، سرمربی بارسلونا صحبت نکرده ام، بنابراین شایعات چند روز گذشته تکذیب می شود. ما می خواهیم قرارداد جورجینیو با چلسی تمدید شود. این اولویت ماست. تنها مذاکره ای که انجام خواهیم داد این است. با چلسی و نه با هیچ باشگاه دیگری.”


سرویس خبر شماره: 1851717
نوامبر 12, 1401 @ 8:58 ب.ظ
10 هزار |

11نقطه نظر

جورجینیو در تابستان 2018 با قراردادی 60 میلیون یورویی از ناپولی به چلسی پیوست. او در استمفوردبریج موفقیت های زیادی کسب کرد و با آن تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و جام باشگاه های جهان شد. این ستاره ایتالیایی 205 بار با پیراهن آبی چلسی به میدان رفته است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرارداد جورجینیو با چلسی در تابستان آینده به پایان می رسد که شایعاتی در مورد احتمال انتقال او به بارسلونا یا میلان به وجود آورده است.

روزنامه اسپانیایی اسپورت اخیرا گزارش داده است که دو باشگاه بارسا و میلان خواهان جذب جورجینیو هستند اما می خواهند او را به عنوان بازیکن آزاد تابستان آینده و نه در ژانویه به خدمت بگیرند. با وجود این شایعات، مدیر جورجینیو تمام این گمانه زنی ها را رد کرد و گفت که ستاره ایتالیایی قصد دارد قرارداد خود را با چلسی تمدید کند.

سرمربی جورجینیو شایعات اخیر مبنی بر تمایل وی برای پیوستن به بارسلونا یا میلان را رد کرد و گفت که ستاره ایتالیایی قصد دارد قرارداد خود را با چلسی تمدید کند.

تکذیب شد: جورجینیو به بارسا یا میلان نمی رود