تکذیب شد: کلوپ تمایلی به جایگزینی فلیک ندارد

مارک کوزیکه، سرمربی یورگن کلوپ شایعه پیوستن او به تیم ملی آلمان را تکذیب کرد.

تکذیب شد: کلوپ تمایلی به جایگزینی فلیک ندارد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آلمان شب گذشته با وجود پیروزی مقابل کاستاریکا نتوانست از مرحله گروهی جام جهانی 2022 عبور کند و به همین دلیل انتقادها از این تیم شدت گرفت.
این دومین بار متوالی است که از راهیابی به مرحله حذفی جام جهانی بازماندند و این اتفاق چندان خوشایند هواداران این تیم و البته سران فوتبال آلمان نشد.
بسیاری از کارشناسان، بازیکنان سابق و هواداران فوتبال آلمان اخیراً خواستار تعلیق همکاری فدراسیون فوتبال این کشور با هانسی فلیک شده و از آنها خواسته اند تا به زودی جایگزین مناسبی برای سرمربی این تیم پیدا کنند. ممکن است. و قبل از شروع مسابقات مقدماتی یورو 2024.


سرویس خبر شماره: 1856961
11 دسامبر 1401 در 09:38 ب.ظ
3.4K |

0نقطه نظر

بسیاری از رسانه ها مدعی شده اند که گزینه اصلی اتحادیه فوتبال این کشور در صورت اخراج فلیک، یورگن کلوپ است که در حال حاضر هدایت لیورپول را بر عهده دارد.
با این حال به نظر می رسد سرمربی آلمانی با وجود شرایط ویژه لیورپول در این فصل حاضر به پذیرش سرمربیگری تیم ملی کشورش نیست و قصد دارد در آنفیلد بماند.
کوزیکه در گفتگو با اسکای اسپورت آلمان در پاسخ به سوالی در این باره گفت: این موضوعی است که فقط در رسانه ها مطرح شده است. یورگن تا سال 2026 با لیورپول قرارداد دارد و می خواهد تا پایان این باشگاه در این باشگاه بماند. قرارداد او.”



مجله اخبار فوتبال خارجی