تکرار تصمیم گواردیولا؛ علامت انتقال به بارسلونا؟

منچسترسیتی امروز در هفته دوم لیگ برتر میزبان بورنموث است اما پپ گواردیولا برناردو سیلوا را نیمکت نشین کرده و تمایلی به استفاده از ستاره خلاق در تمرینات معمولی نشان نداده است. این بازیکن در اولین بازی سیتی در وستهام حضور نداشت و تصمیم گواردیولا شایعات احتمال انتقال برناردو سیلوا به نیوکمپ را افزایش داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، طوفان بارسلونا در بازار تابستان امسال هنوز تمام نشده است و این تیم برای جذب برناردو سیلوا، وینگر باتجربه و پرتغالی منچسترسیتی اقداماتی را انجام داده است. در این خبر آمده است که کاتالان ها شخصا با این بازیکن به توافق رسیده اند اما سیتی برای فروش سیلوا رقمی در حدود 80 میلیون یورو طلب کرده است که در این شرایط مالی برای بارسلونا بسیار سخت خواهد بود.

البته نهایی شدن این موضوع احتمالا نیازمند انتقال فرانکی دی یونگ به لیگ برتر و پر کردن حساب بارسلونا برای فروش هافبک هلندی است. با وجود فعال شدن اهرم های اقتصادی، آبی ها و گراناداسی ها احتمالا در شرایط فعلی نمی توانند این ستاره پرتغالی را جذب کنند و به همین دلیل احتمالا این روند تا ساعات پایانی نقل و انتقالات تابستانی ادامه خواهد داشت. خود برناردو سیلوا چند روز پیش در مصاحبه ای مدعی شد که منچسترسیتی هیچ بازیکنی را به اجبار در ترکیب خود نگه نمی دارد و البته این بازیکن رابطه خوبی با باشگاه دارد. با این حال به بارسلونا به عنوان مقصدی جذاب نگاه می شود و این احتمال وجود دارد که این بازیکن فصل آینده در نیوکمپ به میدان برود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی برای دومین بازی متوالی از لیست ثابت این تیم کنار گذاشته شد تا شایعات انتقالش به بارسلونا تقویت شود.


سرویس خبر شماره: 1838102
آگوست 22, 1401 @ 6:32 ب.ظ
1.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر