تکرار یک قاب تاریخی: یحیی ایوانکوویچ!

یحیی گل محمدی امروز بیش از هر روز دیگری شبیه مربی و استاد پرافتخار خود بود.

تکرار یک قاب تاریخی: یحیی ایوانکوویچ!

البته شرایط برای رقبا از جمله سپاهان به همین جا ختم نمی شود و آنها به رقابت سختی ادامه می دهند. بنابراین براد با نیمکتی است که هیجان او را برای سوت پایان آخرین بازی فصل حفظ می کند. آنچه برانکو ایوانکوویچ در این باشگاه به جا گذاشت و میراثی شایسته مانند یحیی گل محمدی دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی اما بیایید بیشتر از سرمربی این تیم تمجید کنیم. یحیی گل محمدی. مربی ای که امسال در این سفر طولانی لاستیک های ماشینش را به شانه خاکی معرفی کرد. اما به او حق بدهیم بعد از این همه سال تجربه فوتبالی گاهی غر بزند و از پوسته اش بیرون بیاید و حتی اشتباه کند. با این حال، وقتی یحیی در قالب استاندارد خود است، مربی ای است که هواداران یک تیم می توانند منتظر او باشند و از موفقیت او مطمئن باشند.

1804830


سرویس خبر شماره: 1871972
04 مارس 1401 در 00:26
13.9 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

نشانه های امید ظاهر شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، افراد زیادی نبودند که بگویند هنوز باید به یحیی و تیمش امیدوار بود. شاید فقط عده کمی حس قوی تری نسبت به دیگران داشته باشند و حافظه غنی تری از فوتبال و اتفاقات آن داشته باشند. بنابراین شد که در اوج ناامیدی ها و تاریکی محض، پرسپولیس همچنان بر این باور بود که یک مربی توانا و جسور روی نیمکت این تیم می نشیند. مربی ای که در پنج سال اخیر هرگز زیر یک سوم نبوده و در همه زمینه ها مهارت خود را نشان داده است.

در این دیدار یکی از عکاسان کنار زمین پس از گل چهارم از نیمکت پرسپولیس عکس گرفت و در حالی که تمام اعضای نیمکت نشین بعد از گل در حال شادی بودند، احتمالا برونکو قصد داشت بازی را تغییر دهد. . نتیجه برای حفظ تیمش این دو عکس را به هم بچسب و به پرسپولیس امسال امیدوار شود. آنها در حال حاضر در دو جام در حال رقابت هستند و شاید پیروزی امروز نشانه بهبودی آنها در لیگ برتر باشد، با تیمی که اگر باز هم ظاهر شود و مانند امروز بازی کند، به سختی می تواند برای او بازی پیدا کند. .

1804831

قاب عکس یحیی گل محمدی با درایت پیام پارسایی عکاس پرسپولیس بسته شد. لحظه ای که یحیی با چهره ای متفکر بر خلاف نیمکت هیجان زده اش در آرامش مطلق است، احتمالاً به ادامه مسابقه فکر می کند. تصویری یادآور یک بازی نسبتا مشابه در 27 آوریل 2015. زمانی که پرسپولیس برای اولین بار پس از پیروزی 4-2 مقابل استقلال در دربی، از پوسته یک تیم شکست خورده بیرون آمد. تیمی که تاریخ جدیدی برای خود رقم زد و در تمام سال های بعد به مدعی بزرگ قهرمانی تبدیل شد.

به غیر از آن، با وجود تمام ناامیدی ها و کنایه ها، پرسپولیس همچنان یکی از بهترین و پر ستاره ترین تیم های ایران است. فقط به آرنج آنها نگاه کنید و بازیکنان روی نیمکت را ببینید. با این حال، هیچ تیمی به اندازه آنها در سطح تیم ملی بازیکنان و ستاره هایی ندارد که بتوانند بازی به بازی مشکلات بزرگ را حل کنند. به آن، باید سابقه و شرایط حداقل هفت تا هشت سال اخیر این تیم را اضافه کنید تا ببینید چه قدرت بزرگی در پشت آنها نهفته است.