تکلیف این ستاره مشخص شد/ به پایتخت برنمی گردم!

بارسلونا فصل گذشته ژائو فلیکس را به صورت قرضی از اتلتیکو مادرید به خدمت گرفت و این ملی پوش پرتغالی برای آنها بسیار تاثیرگذار بوده است. غول های اسپانیایی در تابستان امسال به فکر جذب دائم او هستند و طبق گزارش مجله اسپانیایی اسپورت، این بازیکن قصد بازگشت به اتلتیکو مادرید را ندارد و نمی خواهد زیر نظر دیگو سیمئونه بازی کند و سرمربی – سرآشپز آرژانتینی هم نمی خواهد. انجام دهید. این بازیکن را در برنامه های خود قرار دهید.

در این گزارش آمده است که هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا، فلیکس را به عنوان اولویت تابستانی معرفی کرده است. بارسلونا امیدوار است که تمایل این بازیکن برای ماندن، مذاکرات را به نفع آبی ها پیش ببرد و آنها بتوانند او را با قیمت مناسب خریداری کنند. فلیکس همه کاره است و می تواند هم در جناحین و هم به عنوان مهاجم مرکزی بازی کند. او می تواند یک بازیکن کلیدی برای بارسلونا در فصل آینده باشد و آنها باید تمام تلاش خود را برای انجام این معامله انجام دهند. ملی پوش پرتغالی فصل گذشته در تمامی رقابت ها 10 گل به ثمر رساند و 6 پاس گل نیز به ثبت رساند. این بازیکن 24 ساله جای پیشرفت دارد و می تواند به بازیکن کلیدی بارسلونا تبدیل شود.

فلیکس در زمان پیوستن به اتلتیکو مادرید به عنوان یک چشم انداز در سطح جهانی در نظر گرفته می شد و باید دید که آیا بارسلونا می تواند به او کمک کند تا تمام پتانسیل های خود را بشناسد یا خیر.

بیشتر بخوانید: جذب جدید گواردیولا از تیم ملی اسپانیا/ بارسا پول این بازیکن را ندارد!

سرویس اخبار فوتبال خارجی