تکنیک قلی زاده اروگوئه را گیج کرد (تصویر)


قلی زاده یکی از بازیکنان مورد علاقه کی روش در دوره پایانی بود که جایی برای اضافه کردن او به لیست نهایی تیم ملی پیدا نکرد. او در 22 سالگی آن را تا روزهای آخر در اردوی تیم ملی حفظ کرد تا وفاداری ملی پوشان و خودش را به این بازیکن کرجی نشان دهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1845226
03 مهر 1401 ساعت 16:11 |
5.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در دقیقه 69 بازی با اروگوئه، کارلوس کی روش همزمان 4 بازیکن خود را تغییر داد و یکی از آن تغییرات، آمدن علی قلی زاده به جای علیرضا جهانبخش بود.
پس از این تعویض ها بود که سرعت شاگردان کی روش بالا گرفت و 10 دقیقه بعد با کار گروهی و 6 پاس سریع توانستند اولین گل بازی را به ثمر برسانند.
اما در واقع بعد از این گل بود که تیم ملی فوتبال ایران در شرایط بهتری به مسابقه ادامه داد و آنجا بود که سرعت و تکنیک بازیکنی مثل علی قلی زاده باعث شد تا بازیکنان اروگوئه با مشکل مواجه شوند. اوج این اتفاق را در صحنه ای دیدیم که قلی زاده در سمت راست خط دفاعی ایران توپ را در اختیار گرفت، سپس با یک ژست فنی از بازیکن اول تیم حریف گذشت و وقتی به نیمه رسید و یک بازیکن دیگر با کنترل خوب مقابل او سبز شد.توپ به درون دروازه خودی رفت و با یک پاس در فضای خالی ایران توپ و میدان را در اختیار داشت.

علی قلی زاده یکی از چهار بازیکنی بود که در بیست دقیقه پایانی بازی وارد زمین شد و با ورود آنها جریان بازی تغییر کرد.

تکنیک قلی زاده اروگوئه را گیج کرد (تصویر)