تیتر جنجالی مارکا: ممنون آلمان، ممنون هاورتز!

در واقع آلمان به طور غیرمنتظره ای به عنوان ناجی اسپانیا ظاهر شد و اجازه نداد آن تیم با پیروزی مقابل کاستاریکا حذف شود. نشریه اسپانیایی مارکا تیتر اول وبسایت خود را به این موضوع اختصاص داد و از آلمان و ستاره این تیم در بازی امشب، کای هاورتز، به کنایه تشکر کرد. عنوان مارکا در این زمینه: “متشکرم آلمان، متشکرم هاورتز”



مجله اخبار فوتبال داخلی

با توجه به شکست ژاپن مقابل کاستاریکا، آلمانی ها امیدوار بودند که اسپانیا در آخرین بازی خود این تیم آسیایی را شکست دهد و با پیروزی مقابل کاستاریکا، جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را کسب کند.

تیم ملی آلمان کار خود را به خوبی انجام داد اما از سوی دیگر ژاپن شگفتی بزرگ دیگری را رقم زد و توانست اسپانیا را شکست دهد و به عنوان بهترین تیم به مرحله بعدی جام جهانی صعود کند.

اما ممکن بود حتی در شب آخر آلمان از جام جهانی حذف شود. در واقع در صورت پیروزی کاستاریکا در دیدار امشب مقابل آلمان، شاگردان لوئیز انریکه نیز از جام خداحافظی می کنند و کاستاریکا در کنار ژاپن راهی مرحله بعد می شود.


سرویس خبر شماره: 1856807
11 دسامبر 1401 در 01:07
723 امتیاز خبر

0نقطه نظر

تیم فلیک در نقش ناجی اسپانیا؛

اگر آلمان مقابل کاستاریکا شکست می خورد، اسپانیا از جام جهانی حذف می شد.

تیتر جنجالی مارکا: ممنون آلمان، ممنون هاورتز!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی آلمان شروع ناامیدکننده ای در جام جهانی داشت و مغلوب ژاپن شد. شاگردان هانسی فلیک در دیدار بعدی خود تا آستانه شکست و حذف پیش رفتند اما در نهایت موفق شدند امتیاز حساسی را مقابل اسپانیا به دست آورند.