تیتر عجیب روزنامه پرتغالی علیه رونالدو

این روزنامه پرتغالی مدعی است که این اظهارات را تئوری توطئه می داند و آن را رد می کند. ابولا تایید می کند که رونالدو در سال های اخیر بهتر از هر گزینه دیگری عمل کرده است. بهتر از رافائل لیائو، پائولینو، پدرو نتو و ژائو فلیکس. بهتر از دیگو جوتا، گونزالو راموس، گونزالو گوئدس و ریکاردو هورتا.

روزنامه پرتغالی ابولا امروز تیتر اول خود را به انتقاد از کریستیانو اختصاص داده و می نویسد: رونالدو کمتر، پرتغال بیشتر. این روزنامه در گزارش خود انتقادات تند و بی سابقه ای را از ستاره بزرگ فوتبال این کشور وارد کرد. سایت ابولا نیز با تیتر «رونالدو و ده بازیکن تیم ملی پرتغال نیستند» به بازی دیشب واکنش نشان داد.

روزنامه پرتغالی ابولا امروز اولین تیتر خود را به انتقاد از عملکرد کریستیانو رونالدو در تیم ملی آن کشور اختصاص داد.

تیتر عجیب روزنامه پرتغالی علیه رونالدو


سرویس خبر شماره: 1845314
4 اردیبهشت 1401 ساعت 12:30 بعد از ظهر |
7.6 هزار |

4نقطه نظر

رونالدو کمتر، پرتغال بیشتر!

هیچ کس نمی تواند گل های مهم کریستیانو برای تیم ملی و باشگاه هایش را فراموش کند. او در 4 فصل بعد از جام جهانی 2018 در 37 بازی برای کشورش 32 گل به ثمر رساند و در این مدت 180 بازی انجام داد و 126 گل برای دو باشگاه خود یعنی یوونتوس و منچستریونایتد به ثمر رساند. یعنی او در 217 مسابقه توانسته 158 گل به ثمر برساند. این میانگین 0.73 گل در هر بازی است. این آمار نه بد است و نه متوسط. ما با یک آمار درخشان روبرو هستیم. توجه داشته باشید که کریستیانو این گل ها را در 34 سالگی در ابتدای این دوره به ثمر رساند و اکنون 37 ساله است.

اما به گفته ابولا، از شروع فصل 2022-23، مشخص است که شرایط کریستیانو تغییر کرده است. اگرچه پرتغال بازی به بازی در این فصل پیشرفت کرده است، اما کریستیانو روز به روز ضعیف تر می شود. شرایط در رده باشگاهی و ترکیب منچستریونایتد برای رونالدو چندان مساعد نیست و او در فصل جدید فقط یک بار موفق به گلزنی شد. ستاره 37 ساله پرتغالی امیدوار بود در داخل کشور بازیساز باشد و شب گذشته با لباس تیم ملی کشورش در خانه چک به مصاف این تیم رفت. اما اتفاقات 45 دقیقه ابتدایی به مذاق رونالدو خوش نیامد و علاوه بر پنالتی عجیب حریف، از ناحیه صورت هم تصادف کرد. در لحظات جانسوز نیمه اول، کریستیانو رونالدو در محوطه جریمه خودش روی هند خطا کرد و داور پس از بررسی صحنه تصمیم گرفت برای هند یک پنالتی اعلام کند.جمهوری چک نیمه اول سخت ستاره پرتغالی را به پایان برساند. اما رونالدو خوش شانس بود که ضربه وحشتناک پاتریک شیک به آسمان رفت و تبدیل به گل نشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

این روزنامه پرتغالی در گزارش انتقادی خود علیه کریستیانو نوشت: شکی نیست که هر بار که پرتغال به زمین می رود بیش از هر چیز دیگری در مورد کریستیانو صحبت می شود، تا همین چند وقت پیش به محض اینکه نام فوتبال پرتغال به میان می آمد همه نگاه ها می شد. به نام رونالدو

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با وجود پیروزی 4 بر صفر پرتغال مقابل جمهوری چک، عملکرد کریستیانو رونالدو در این دیدار با انتقادهای بی سابقه ای در کشورش مواجه شده است.

ابولا یک نظرسنجی در مورد اینکه آیا رونالدو در تیم ملی آن کشور فیکس است یا خیر منتشر کرد و 59 درصد از شرکت کنندگان به عدم فیکس بودن او رای دادند.

ابولا می گوید انتقاد او از رونالدو به معنای نادیده گرفتن آن همه درخشش و افتادن در وادی انتقادات کافه ای نیست. این روزنامه می گوید صحبت هایی مانند بازی رونالدو در تیم ملی جعلی است زیرا او در تیم همه کاره است. یا چون خورخه مندز همه کاره تیم ملی است در هر بازی درستش می کند. حتی ترس فرناندو سانتوس از رونالدو گزینه رد شده توسط ابولا است.