تیته: از شایعات حضور در آرسنال بسیار ناراحت هستم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در هفته های اخیر شایعاتی مبنی بر مذاکره تیته با ادو، مدیر فنی آرسنال و احتمال حضور وی در شمال لندن پس از جام جهانی قطر در رسانه های برزیل منتشر شده است.
یکی از دلایل شایعات، رابطه خوب این دو برزیلی است که پیش از این در کورینتیانس با هم کار می کردند. در سال 2016، تیتو از ادو خواست تا برای تیم ملی بازی کند و او به مدت سه سال به تیم ملی برزیل کمک کرد.
اما تیتو قویا تمامی شایعات را تکذیب کرد و از این مسائل پشیمان شد. او به گل گفت: از آرسنال و آرتتا عذرخواهی می کنم. وضعیت خوبی نیست چنین ادعاهایی از سوی ما مطرح نشده و قطعاً به هیچ وجه صحت ندارد.»


سرویس خبر شماره: 1817128 |
9 اردیبهشت 1401 ساعت 10:41 |
1,706 امتیاز خبر|

0نظرات

وی با اشاره به انعکاس اخبار جعلی در رسانه ها افزود: در شرایطی که این همه اخبار جعلی در حال انتشار است، من را ناراحت کرده است که اطلاعاتی را ارائه کنم که صحت ندارد. امیدوارم این خبر کذب هر چه زودتر اصلاح شود. خانواده من می توانند در آرامش باشند زیرا من برای تیم ملی برزیل احترام زیادی قائل هستم.
این مربی با اشاره به تعهدش به تیم ملی کشورش گفت: از این بابت خیلی ناراحتم. دلیل این ناراحتی اطلاعات غلطی است که به مردم داده می شود. من از همه کسانی که مرا می شناسند می خواهم که آرام بمانند، زیرا تیتو به ارزش های حرفه خود احترام می گذارد و از مسئولیت خود در قبال تیم ملی برزیل آگاه است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

تیتو سرمربی برزیلی علاقه ای به جدایی از این تیم و حضور روی نیمکت آرسنال ندارد.