تیته: می توانستیم بیش از سه گل به غنا بزنیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی برزیل شب گذشته در دیداری دوستانه در فرانسه به مصاف غنا رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 مقابل این تیم به برتری برسد.
مارکینیوس در این دیدار یک گل و ریچارلیسون دو گل به ثمر رساندند که هر سه گل در نیمه اول به ثمر رسید و نیمه دوم بدون گل ادامه یافت.
نیمار که در این فصل عملکرد درخشانی در پاری سن ژرمن داشته و به یکی از مهره های شاگردان کریستف گوتیه تبدیل شده است، در بازی شب گذشته نمایشی تحسین برانگیز از خود به نمایش گذاشت و موفق شد دو پاس گل ارسال کند.
تیته پس از بازی به خبرنگاران گفت: در نیمه اول، پس از شل شدن توپ، تیم به خوبی حرکت کرد و بلافاصله مالکیت توپ را به دست آورد. ما نام های مختلفی برای آن داریم: از دست دادن توپ و پرس کردن، پنج ثانیه دیوانه یا هر نامی که کسی به آن داده است. سرعت ما در بازپس گیری مالکیت واقعا چشمگیر بود. حضور در فرانسه و عدم تغییر زمان جغرافیایی برای بازیکنان ما بسیار مهم بود.


سرویس خبر شماره: 1845105
02 مهر 1401 ساعت 13:03 |
450 امتیاز خبر

0نقطه نظر

تیته، سرمربی برزیل از عملکرد تیمش مقابل غنا خوشحال بود اما فکر می کند این تیم می توانست گل های بیشتری به ثمر برساند.

تیته: می توانستیم بیش از سه گل به غنا بزنیم


وی درباره عملکرد تیمش در نیمه دوم گفت: در نیمه اول سرعت و عملکرد خوبی داشتیم و توپ و زمین را در اختیار گرفتیم، اما در نیمه دوم غنا بود که 15 دقیقه را مدیریت کرد و نتوانستیم. سد را بشکن. بیایید دفاع را به پنج نفر از این تیم برسانیم.”
سرمربی برزیل همچنین به موقعیت های گلزنی تیمش در این بازی اشاره کرد و افزود: موقعیت های زیادی برای افزایش فاصله داشتیم، متئوش کونیا دو موقعیت گلزنی داشت و نیمار، رودریگو و پاستا هر کدام توانستند دروازه حریف را باز کنند. این تیم نشان داد که می تواند در زمان های مختلف خوب بازی کند، اما این بار در نیمه اول بهتر بودیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی