تیرانداز نساجی: این بازی بد با استقلال باید پاک شود

وی درباره داور بازی گفت: تامیروف به دلیل بدرفتاری کارت گرفت و اخراج شد و در این صحنه بازیکن آنها مقابل داور خطای شدیدی روی من انجام داد و کارت قرمز گرفت. البته ناخواسته بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا جعفری بازیکن نساجی یکی از بهترین های تیمش مقابل پیکان بود. او یک گل زد و باعث اخراج بازیکن حریف شد. وی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: تیم پیکان جوان و سرعتی بود و خوب بازی کرد اما ما توانستیم در این بازی هر کاری که کادر فنی می خواست انجام دهیم و قدم بعدی را برداریم.

وینگر نساجی درباره بازی های آینده اضافه کرد: هفته گذشته 4 گل خوردیم که اشتباه داور تاثیرگذار بود. اما ما برای چند هفته آینده برنامه هایی داریم تا هواداران را راضی کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1934851
12 مه 1402 در 06:41 ب.ظ
1.5 هزار |

0نقطه نظر

جعفری: گل زدم و فشاری روی من نبود

این بازیکن نظر خود را در مورد تقابل با استقلال اینگونه بیان کرد: در آزادی با استقلال بازی داشتیم که خیلی بد نتیجه دادیم و اصلا خوب نبودیم. ابتدا سعی می کنیم به این بازی برسیم. استقلال خوب و پر از مهره است، ما تیمی به هم چسبیده نیستیم و بقیه کار دست خداست و سعی می کنیم بهترین نتیجه را بگیریم.

1660999

وی با اشاره به تلاش این تیم برای حفظ عنوان حذفی گفت: سعی می کنیم از آمار خود دفاع کنیم. ما آنطور که باید در لیگ خوب نبودیم و باید در جام حذفی هواداران خود را راضی کنیم. جام حدفی همیشه جام سورپرایز است به قول آقای الهامی تا حدی غافلگیر کننده است بقیه اش به عهده شماست. شانس هم خیلی مهم است چون تک بازی است امیدوارم شانس با ما باشد و بتوانیم از عنوان قهرمانی لیگ دفاع کنیم.

بازیکن نساجی می گوید خوشحال است که با گلی که به ثمر رساند توانست از فشار بیرون بیاید.

تیرانداز نساجی: این بازی بد با استقلال باید پاک شود

ضربه خوب جعفری گل سوم نصاحی را به ثمر رساند. وی گفت: فشار کمی روی من بود چون من بازیکن تعویضی بودم و نمی دانم چه اتفاقی افتاد که نتوانستم در تیم اصلی بازی کنم. در بازی قبلی سعی کردم چیزی را که دوست دارم نشان دهم، خوشحالم که توانستم با آن گل هواداران را راضی کنم و خودم از فشار خارج شوم.