تیری آنری برزیلی جدید آرسنال است (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1838116
آگوست 22, 1401 @ 7:34 ب.ظ
393 امتیاز خبر

0نقطه نظر

البته اگر ژسوس خوش شانس بود، می توانست در نیمه اول هت تریک کند، اما نتوانست دو بار دنی وارد را در حالت تک به تک شکست دهد.
آرسنال آرتتا لیگ برتر را خیلی بهتر از فصل قبل شروع کرد و در صورت ادامه گلزنی های ژسوس این تیم می تواند به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا امیدوار باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

12 دقیقه بعد ژسوس دو گل برای خود و تیمش به ثمر رساند. این بار روی یک کرنر بود که او با هوشمندی به تیرک دوردست چسبید و بدون اینکه از سوی بازیکنان حریف تحت فشار قرار بگیرد، پس از مداخله جیمی واردی همه را با ضربه سر به پایان رساند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال از فصل قبل می دانست که برای فصل جدید به یک مهاجم جدید نیاز دارد و تابستان امسال زود دست به کار شد و گابریل ژسوس را به خدمت گرفت. این مهاجم ملی پوش برزیلی با زدن گل های پشت سر هم در بازی های تدارکاتی توانایی خود را نشان داد اما همچنان این تردید وجود داشت که این درخشش فقط به بازی های دوستانه محدود شود و با شروع فصل نتواند به این درخشش ادامه دهد.
اما پس از نمایش قابل قبول در هفته اول در خانه کریستال پالاس، ژسوس اولین ستاره توپچی ها در نیمه اول بازی امروز مقابل لسترسیتی بود.
ابتدا در دقیقه 23 بود که روی پاس مارتینلی، ژسوس در محوطه جریمه لستر قرار گرفت و در حالی که از سه مدافع حریف پیش بود، توپ را روی دستان دنی وارد در گوشه دروازه لستر فرستاد. یک ضربه دقیق و هوشمند

گابریل ژسوس در اولین بازی خانگی خود در لیگ برتر با پیراهن آرسنال موفق شد در نیمه اول دو بار دروازه لسترسیتی را باز کند.