تیری آنری مانع از قهرمانی ایران با ستاره هایش شد (عکس)


در نهایت این دیدار تنها با یک گل به سود فرانسوی ها به پایان رسید و گلزن آن کسی نبود جز تیری آنری، ستاره سال های آینده فوتبال که سه سال بعد با تیم فرانسه قهرمان جهان شد.
در آن زمان روزنامه ابرار ورزشی با درج عکس بازیکنان این تیم در صفحه اول خود اعلام کرد که ایران به فینال این رقابت ها راه یافته است. فینالی که پایان خوشی برای ایران نداشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1833262
21 جولای 1401 @ 5:53 بعد از ظهر |
32.5 هزار |

5نقطه نظر

برگه ای از تاریخ؛

جوانان تیری آنری در تیم ملی فوتبال ارتش های فرانسه مانع از کسب عنوان قهرمانی یکی از پر ستاره ترین تیم های ایرانی در رقابت های سیزم شدند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حضور ستارگان بزرگ فوتبال ایران در تیم تحت هدایت مجید جلالی در مسابقات نظامی جهان در سال 95، ایران را به فینال این رقابت ها در ایتالیا رساند.
حضور بزرگانی چون علی دایی، کریم باقری، صادق ورمزیار، هاشم حیدری، مهدی پاشازاده، علیرضا منصوریان، علی چینی، حمید مطهری، افشین پیروانی، سیدمهدی ابطحی، هادی طباطبایی، علی مقدسی و سایر بازیکنان در زمان مسئولیت آجورلو. برای مدیریت فوتبال نیروهای مسلح او فوتبال ایران را به فینال این رقابت ها رساند که در آن زمان در دنیای فوتبال جدی گرفته شد. حریف ایران در بازی فینال تیم ارتش فرانسه بود که از ستاره جوانی به نام تیری آنری در ترکیب خود استفاده کرد.