تیمی که فوتبال ایران را مسخره کرد!

تیم فوتبال امید وحدت خراسان در هفته پنجم لیگ برتر متحمل شکست سنگینی شد.

تیمی که فوتبال ایران را مسخره کرد!

با تمام این اوصاف این ماجرا برای نماینده یکی از شهرهای ایران که فوتبال را تبلیغ می کند ادامه دارد. آنها در چهار هفته ای که وارد این رقابت ها شده اند، 25 بار گل خورده اند (به جز بازی مقابل چوکا که کمیته انضباطی با نتیجه 3-0 شکست خورد) که میانگین 6.25 گل خورده در هر بازی برای آنهاست و هیچکدام. او گلی نزد.
در همین زمینه علی اکبر هاشمی جواهری مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در آخرین مصاحبه خود به وضعیت نماینده فوتبال این استان واکنش نشان داد و گفت: امروز تیم شهر خودرو به یک غده سرطانی تبدیل شده است و اکنون متاسفانه باید این وضعیت را ببینیم. در یک مقطع زمانی باید دست خود را قطع کنید تا بیماری شما در بدن شما سرایت نکند و اکنون این وضعیتی است که این تیم در آن قرار دارد. آقایان حمیداوی و حیدرپور 6 ماه پیش گفتند که نمی خواهند در فوتبال استان تیم داشته باشند. باید فکری به حال آن زمان می کردیم تا این اتفاقات رخ ندهد و متاسفانه مدیریت فوتبال در این زمینه درست عمل نکرد. باز هم می گویم که تیم فعلی فوتبال ظرفیت مدیریت فوتبال را ندارد و با این رویه اتفاقات بسیار بدتری در انتظار فوتبال ما خواهد بود. فوتبالیست ها باید پای کار بیایند و به فوتبال استان کمک کنند تا بتوانیم با حضور مردم و کارشناسان به جمع بندی مناسبی برسیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مسابقات باشگاه های فوتبال ایران در لیگ های سطوح مختلف معمولاً بین رقبا بسیار فشرده است. فوتبال فیزیکی با گل های کم، به خصوص در دهه اخیر، تیم هایی که در طول بازی ها خط دفاعی ثابتی دارند عملکرد خوبی دارند. البته بین این دو همیشه استثناهایی وجود دارد که در فصل جدید لیگ دسته اول شاهد یکی از این تیم ها باشیم.
تیم فوتبال شهر خودرو فصل گذشته با مشکلات مالی و مدیریتی فراوان با اکبر میثاقیان وارد این رقابت ها شد و تا زمانی که مسئولان یکی از ثروتمندترین و مهم ترین شهرهای ایران به خود بیایند، این تیم افت کرده بود و عملکرد قابل قبولی داشت. و با وقار با داود سیدعباسی در نیم فصل دوم که مانع از صعود نماینده مشهد در فصل بیست و دوم پس از چندین سال رویاپردازی و حتی حضور در لیگ قهرمانان آسیا به لیگ برتر نشد.

اینها احتمالاً قسمت کوچکی از نمایندگان مشهد در فصل جاری فوتبال ایران هستند که زیر نتایج باورنکردنی این تیم از دست می روند. نماینده استان خراسان در هفته اول به دلیل کمبود بازیکن و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نتوانست مقابل چوکای تلاش به میدان برود اما از هفته دوم برای حذف نشدن از جدول با ادامه عدم حضور در مسابقات به هر ترتیبی وارد مسابقات شد و نتایج عجیبی گرفت.
امید وحدت خراسان یا شهر خودروسازی مشهد (به دلیل عدم پرداخت بدهی های قبلی امتیازات این تیم به طور رسمی به مالکان جدید واگذار نشده است) پس از هفته اول عدم حضور مقابل سبزپوشان تالشی با نتیجه 3 بر یک شکست خورده است. 0، در هفته دوم 5 گل به خلیج فارس ماهشهر زد. نتایج 7-صفر، 7-صفر و در نهایت 6-صفر در سه بازی اخیر این تیم مقابل آرمان گهر، شهرداری همدان و دریا بابل به ثبت رسیده است تا مشخص شود امید وحدت خراسان و سازندگانش آمادگی حضور در مسابقات را ندارند. دسته دوم فوتبال آنها در ایران باشگاه ندارند و در این میان برخی پیکان انتقاد را به سوی تصمیم گیران فوتبال استان نشانه رفته اند، مانند نذیر اصولی، رئیس شورای فوتبال که پس از دو سال حضور در فدراسیون فوتبال، تیم شهر تحت رهبری او در میان یک بحران است.

هاشمی جواهری همچنین از مالکان باشگاه امید وحدت گلایه کرد و گفت: «از همین جا رسماً اعلام می کنم آقای چوپانی شما اینطور نیستید و در آینده با مشکلات جدی مواجه خواهید شد. بدون مشکل ورزشی، اما مشکلات قانونی در انتظار شما خواهد بود. نماینده قوه قضائیه رسما اعلام کرده است که در صورت عدم انجام تعهدات، مسئولیتی در قبال حمیداوی ندارید و باید به قوه قضائیه گزارش دهید. متأسفانه این آقایان سرمایه ای برای سرمایه گذاری در ورزش ندارند و متأسفانه هیچکس به این موضوعات رسیدگی نکرده است. این بازی که توسط امید وحدت آغاز شد بازی درستی نیست و قطعا نتایج خوبی نخواهد داشت.»

با این توصیف به نظر می رسد ادامه شرایط فعلی نه تنها برای نماینده شهر مشهد بلکه برای فوتبال ایران نیز بحرانی است و احتمالا به دلیل حواشی دیگری مانند شرط بندی به زودی وارد این تیم خواهد شد. پس بهتر است فوتبالدوستان مشهدی هر چه زودتر به فکر وضعیت این تیم باشند و مسئولان فوتبال ایران در این برهه زمانی اتفاقات این باشگاه را به طور جدی زیر ذره بین خود داشته باشند تا شاهد نباشیم. اتفاقات بدتر در هفته های آینده



مجله اخبار فوتبال داخلی با سقوط شهر خودرو، صحبت های زیادی درباره پایان انگیزه های فرهاد حمیداوی مالک این باشگاه برای ادامه هدایت این تیم مطرح شد و در نهایت اسماعیل حیدرپور، مدیرعامل فصل گذشته این باشگاه گفت که شهر امتیاز خودرو علیرغم پیشنهادهای بسیار خوبی که وضعیت مالی خوبی دارد و به فکر بازگرداندن نام مشهد به دایره لیگ برتر فوتبال ایران است، به تیمی واگذار شد که مالک مشهد است. ادعاهایی که البته نه تنها در پایان هفته پنجم لیگ آزادگان محقق نشد، بلکه در واقع شاهد یکی از ضعیف ترین عملکردهای ممکن در تاریخ لیگ برتر هستیم.
تیم فوتبال امید وحدت خراسان که هدایت آن را فردی به نام چوپانی و مربیگری محسن بنگر برعهده داشت، طی هفته های گذشته اتفاقات عجیبی را پشت سر گذاشت و حتی محسن بنگر پس از بازی هفته گذشته تیمش در برنامه فوتبال یک مدعی شد که در جریان تیم امید دیدار وحدت خراسان مقابل خلیج فارس ماهشهر که با شکست 5 بر صفر تیمش همراه بود، عصبانیت پدر یکی از بازیکنان دستمزد این تیم در نیمه دوم این بازیکن را وارد زمین کرد. در نتیجه پس از هفته چهارم، محسن بنگر از سرمربیگری آن تیم کنار رفت و سیروس سنگچولی جایگزین او شد، اما سنگربان نام آشنای قدیمی لیگ برتری نیز در آستانه بازی لیگ برتر آبروی خود را از دست داد.هفته پنجم مقابل دریای بابل. . و از هدایت این تیم استعفا داد. وحدت خراسان بیش از هر زمان دیگری مستأصل است که وارد بازی شود و در نهایت با 7 گل شکست بخورد.


سرویس خبر شماره: 1844672
29 سپتامبر 1401 @ 23:27 |
21.5 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

با میانگین 6.25 گل در هر بازی؛