تیم آسیایی را شکست دهید و دوباره بسازید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال نساجی در فصل گذشته لیگ برتر عملکرد ضعیفی داشت و علاوه بر این که در 16 بازی متوالی تا پایان لیگ برتر نتوانست یک پیروزی کسب کند. لیگ و گذراندن شرایط حساس، خداحافظی تلخی هم برای او بود که جام حذفی را پشت سر گذاشت و چهار گل وارد دروازه این تیم کرد تا قهرمان فصل گذشته این رقابت ها فصل را به بدترین شکل ممکن به پایان برساند.

نساجی مازندران که در فصل گذشته لیگ برتر دو سرمربی (حمید مطهری و کارلوس هرناندز) را روی نیمکت داشت، در نهایت با 26 امتیاز از 30 بازی فصل را به پایان رساند و در رده سیزدهم جدول قرار گرفت و جام حذفی را به پایان رساند. مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفت و امشب محمدحسین میشاقی مجری تاپ فوتبال به این مشکل اشاره کرد.

نساجی مازندران نمی تواند طلسم خوبی با این تیم در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

تیم آسیایی را شکست دهید و دوباره بسازید!


سرویس خبر شماره: 1940789
8 خرداد 1402 ساعت 23:27 |
19 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

طعنه زدن به بازیکن خارجی نساجی;

میثاقی با اشاره به نتیجه نگرفتن نساجی در فصل گذشته و عملکرد ضعیف این تیم که حتی باعث تغییر سرمربی شد، خاطرنشان کرد: هرناندز مانند یورگن کلوپ آمد اما به شکل دیگری رفت. باشگاه نساجی باید این تیم را شکست دهد و دوباره بسازد.

این مجری افزود: آداما نیان با صفر گل و صفر به نساجی آمد و فصل را به پایان رساند. نماینده ایران باید در آسیا چهره دیگری داشته باشد نه اینکه اینطور کار کند. بازیکنان و فرم مدل بازی نساجی قابل انتقاد است و ما از این بابت نگران هستیم زیرا این تیم نماینده ایران در آسیا است.



مجله اخبار فوتبال داخلی