تیم ایالات متحده آمریکا به نظر می رسد در نیمه نهایی WBC مقابل کوبا حرکت کند

آمریکایی ها به دنبال این هستند که در بازی یکشنبه از این حرکت استفاده کنند. آدام وین رایت پرتاب کننده تیم خواهد بود که پس از اینکه از افتتاحیه مسابقات به میدان نرفت، استراحت خوبی دارد. اما عمق بازی بسیار کلیدی خواهد بود، زیرا تیم ایالات متحده از شش تسکین دهنده خود استفاده کرد تا شب گذشته ونزوئلا را از بین ببرد. وین رایت می‌تواند برای موفقیت آمریکایی‌ها ضروری باشد.

— FOX Sports: MLB (@MLBONFOX) 19 مارس 2023

rsz 9oszj bz



https://sportslens.com/news/team-usa-looks-to-ride-momentum-in-wbc-semifinal-against-cuba/ منبع:

شوخی میکنی؟!؟!

برنده این بازی به مصاف برنده دیگر بازی نیمه نهایی ژاپن و مکزیک می رود. هر دو تیم قوی هستند و مکزیکی‌ها تنها تیمی هستند که بهترین‌ها را از تیم ایالات متحده آمریکا تاکنون در مسابقات کسب کرده‌اند و در بازی دوم مسابقات با اختلاف 11-5 پیروز شدند.

📺: WBC در FOX pic.twitter.com/G4l6nwsH9Y

تیم آمریکا در بازی گروهی با نتیجه 3-1 پیش رفت که تنها باخت آنها به مکزیک بود. آنها به راحتی کانادا و بریتانیای کبیر را شکست دادند و توانستند از کلمبیا نیز به برتری برسند. اما در مرحله یک چهارم نهایی بود که آتش بازی واقعا شروع شد.

تیم ایالات متحده پس از پیروزی هیجان انگیز خود مقابل ونزوئلا در شنبه شب، به دنبال صعود به دومین فینال متوالی WBC خود در عصر یکشنبه در میامی خواهد بود.

بازی بین تیم ایالات متحده آمریکا و ونزوئلا یک بازی کلاسیک فوری بود. پس از کسب 5 ران در مجموع در اینینگ اول، تیم ها در طول بازی به عقب و جلو رفتند و ونزوئلا با برتری 7 بر 5 در اینینگ هشتم پیش رفتند. این زمانی بود که Trea Turner پارک Loan Depot را در میامی برق انداخت و یک گرند اسلم را شکست داد که به تیم ایالات متحده برتری داد که هرگز آن را رها نمی کردند.