تیم بکام همچنان امیدوار است لیونل مسی را جذب کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در چند روز گذشته اخبار متعددی از فرانسه منتشر شد که حاکی از آن بود که پاری سن ژرمن به زودی با لیونل مسی می نشیند و قرارداد ارزشمندترین دارایی خود را تمدید می کند.

فیل نویل، سرمربی اینترمیامی در مصاحبه با سایت MLS از شانس انتقال مسی به این تیم صحبت کرد و گفت آرزوی او این است که روزی با لیونل مسی کار کند.

1790480


سرویس خبر شماره: 1864201
21 ژانویه 1401 @ 5:59 ب.ظ
2 امتیاز خبر

0نقطه نظر

با این حال، در چند ماه گذشته گزینه های دیگری در مورد آینده فوق ستاره آرژانتینی وجود داشته است. هواداران بارسلونا مشتاق هستند که ستاره بزرگ جام جهانی و کاپیتان آلبی سلسته پس از پایان قرارداد فعلی اش با پاریسی ها به باشگاه سابقش بارسلونا بازگردد و با پیراهن آن تیم بازنشسته شود.

1790478

اگر تمدید قرارداد لیونل مسی با پاری سن ژرمن قطعی به نظر برسد، باشگاه آمریکایی اینتر میامی همچنان امیدوار به جذب این ستاره بزرگ آرژانتینی است.

تیم بکام همچنان امیدوار است لیونل مسی را جذب کند

اما وقتی در مورد چنین ستاره بزرگی و در سطح لئو صحبت می شود، شکی نیست که فوق العاده پیچیده و وقت گیر است. اما من به شما اطمینان می دهم که هر روز، هر ساعت و هر ثانیه سعی می کنیم بهترین بازیکنان را با اینترمیامی منتقل کنیم و مسی از نظر من یکی از بهترین هاست. اگر بتوانم با مسی کار کنم بسیار خوشحال خواهم شد.

فیل نویل که ستاره سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس است در این مصاحبه گفت: وقتی نوبت به خدمت لئو مسی می رسد، جایگاه باشگاه ما با چیزی که قبلا اعلام شده بود تفاوتی ندارد.

اما در آن سوی میدان خبرهای زیادی از احتمال انتقال مسی به فوتبال آمریکا در سال های پایانی فوتبالش شنیده می شود. به نظر می رسد مسی بدش نمی آید سال های آخر فوتبالش را در این کشور سپری کند. باشگاه اینترمیامی متعلق به دیوید بکهام مدت هاست که علاقه خود را به لئو مسی نشان داده است.

قرارداد فعلی ستاره آرژانتینی با پاری سن ژرمن در تابستان 2023 به پایان می رسد و اگر به زودی قراردادش را تمدید نکند تابستان آینده بازیکن آزاد خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی