تیم خبری لیگ یک این هفته به میدان می رود


سرویس خبر شماره: 1866472
04 فوریه 1401 در 10:50 ق.ظ |
1.9 هزار |

0نقطه نظر

اعضای کپه طلا عازم یزد شدند

وی افزود: این تیم نماد شهرستان ساوه است اما تاکنون هیچ یک از مسئولان وارد عمل نشده اند. حتی آقای وزیر هم نوشته بود که به ما پول بدهند، اما کسی آن پول را نداد. با این حال باید از جیبم پول بدهم و تیم را نگه دارم. انشاالله در آینده شاهد این مشکلات نباشیم.»



مجله اخبار فوتبال داخلی

حسین پرویزی مالک باشگاه خوشه طلایی ساوه در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: اعضای تیم ما عازم شهر یزد شدند و فردا به مصاف چادرملو می رویم که اگر این اتفاق نمی افتاد باید مسئولان استان مرکزی را پایین می آوردیم. و قول دادم که من چند سالی است که این تیم را به تنهایی مدیریت می کنم، خیلی هزینه کردم اما کسی نیامد که به من بگوید آیا به کمک نیاز داری؟

اگرچه نگرانی های زیادی در مورد آینده خوشه طلایی وجود داشت اما ظاهرا با تشکیل جلساتی بین مسئولان استان و شهرستان ساوه، بازیکنان قول هایی گرفتند و حاضر شدند در زمین ها تسلیم شوند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خوشه طلایی ساوه مدتی است که درگیر مسائل مالی عجیبی شده است. پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان این تیم دسته اولی منجر به لغو آخرین دیدار این تیم شد.

اعضای تیم کوشه طلایی برای دیدار فردا (چهارشنبه) به مصاف چادر ملوی اردکان رفتند.

تیم خبری لیگ یک این هفته به میدان می رود

با وجود اینکه اعضای تیم شمس آذر قزوین در ورزشگاه حضور داشتند و آماده بازی بودند، بازیکنان خوشه طلایی در اعتراض به مسائل مالی وارد زمین نشدند و به همین دلیل بازی لغو شد و پرونده به دادگاه انتظامی ارجاع شد. . کمیته. موردی که به احتمال زیاد در رای 3-0 پیروز شد شمس آذر خواهد بود.