تیم دوم ایران هم به قله صعود کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سومین و آخرین روز از مرحله گروهی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا امروز (چهارشنبه 4 آبان ماه) با سیزده دیدار در دو زمین ساحلی شهر بندرعباس پیگیری می شود.
تیم ایران 2 (بهمن سالمی – علیرضا آقاجانی) از گروه G مرحله مقدماتی و از ساعت 14 در زمین شماره یک به مصاف تایلند یک (سورین جونگ کلانگ – بانلو ناکپراک ​​هنگ) رفت.

بهمن سالمی ملی پوش باتجربه ایران در این بازی هدف تایلندی ها قرار گرفت و در جریان بازی ها تحت فشار زیادی قرار گرفت. سرویس ها و دفاع های سالم و دریافت های خوب آقاجانی از مهمترین دلایل پیروزی تیم ایران در این بازی سخت بود.

تیم ایران در ست اول 21 بر 18 شکست خورد اما در ست های دوم و سوم با امتیازهای 21 بر 19 و 15 بر 7 تایلند را شکست داد و با سه برد متوالی و 6 امتیاز به عنوان تیم برتر گروه به مرحله بعد صعود کرد. جی.

با این نتیجه تیم چین با دو برد و پنج امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شد و تایلند یک و هنگ کنگ یک از دور مسابقات حذف شدند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1853836
25 نوامبر 1401 در 03:14 ب.ظ |
522

0نقطه نظر

قهرمانی ساحلی آسیا؛

تیم ملی والیبال ساحلی 2 ایران با شکست حریف قدرتمند تایلند 1 راهی مرحله حذفی شد.

تیم دوم ایران هم به قله صعود کرد

این دیدار برای تایلند حکم ابد یا اعدام داشت و در نهایت از راهیابی به مرحله حذفی بازماند.

در دیگر بازی همزمان تیم های چین 3 (جائو شین لی تائو شو) و هنگ کنگ 1 (پوی لام وانگ – کیفانگ لام) از این گروه نیز به مصاف هم رفتند که چینی ها با امتیازهای 21 بر 13 و 21 پیروز شدند. -13. آنها بردند.

تیم ملی کشورمان که صعودش به مرحله حذفی از قبل قطعی شده بود در این بازی برای تثبیت صدرنشینی مقابل تایلند قرار گرفت و با برتری 2-1 حریف به این مهم دست یافت.