تیم ملی آرژانتین در راه رسیدن به افتخار تاریخی است. فقط چهار قدم

این اتفاق زمانی رخ خواهد داد که آتزوری نیز در دوران مربیگری روبرتو مانچینی به این موفقیت دست یافتند، اما این امکان وجود دارد که آرژانتینی به زودی این افتخار را به دست آورد. بازی های پیش روی آلبی سلسته چندان سخت نیست و به نظر می رسد در صورت ادامه این روند می توانند عنوان شکست ناپذیرترین تیم ملی فوتبال جهان را به خود اختصاص دهند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورزه سه”، تیم ملی آرژانتین در بهترین فرم خود در سال های اخیر به سر می برد و هواداران این تیم امیدوارند آلبی سلسته پس از سه دهه بار دیگر قهرمان جهان شود. طلسم ناکامی کوپا آمریکا 2021 برای شاگردان اسکالونی با پیروزی مقابل برزیل در فینال و در این کشور شکسته شد و به مقام قهرمانی دست یافتند. صبح امروز بود که تیم ملی آرژانتین در دیداری دوستانه پیش از آغاز جام جهانی با دو گل لیونل مسی و تنها یک گل لائوتارو مارتینز با سه گل از سد هندوراس گذشت.

به این ترتیب تیم ملی آرژانتین در 34 بازی متوالی مقابل هیچ تیمی شکست نخورده و به افتخار بزرگی در راه است. آلبی سلسته در چهار بازی بعدی خود به مصاف جامائیکا، عربستان، مکزیک و لهستان خواهد رفت که اولین بازی دوستانه چهارشنبه شب و سه بازی بعدی در جام جهانی است. شاگردان لیونل اسکالونی اگر در این چهار دیدار شکست نخورند، رکورد تیم ملی ایتالیا را خواهند شکست و رکورد شکست ناپذیری در رده ملی را از آن خود خواهند کرد.


سرویس خبر شماره: 1845145
02 مهر 1401 ساعت 18:42
49.7 هزار امتیاز خبر|

14نقطه نظر

تیم ملی آرژانتین در راه رسیدن به یک افتخار بزرگ تاریخی در دنیای فوتبال است.

تیم ملی آرژانتین در راه رسیدن به افتخار تاریخی است.  فقط چهار قدم