تیم ملی استقلال با گایدی و محبی همسایه شد



استقلال روز جمعه موفق شد به یک پیروزی فوق العاده مهم و ارزشمند دست یابد که مهرداد محمدی معمار اصلی این موفقیت در ورزشگاه آزادی بود. مهاجم ملی پوشی که گل اول استقلال را از طریق پنالتی به ثمر رساند و گل های دوم و سوم آبی پوشان را او به ثمر رساند. گل های فوق العاده حساس و زیبا به خصوص گل سوم که بسیار مورد استقبال تماشاگران حاضر در ورزشگاه قرار گرفت و این باعث خوشحالی بینندگان شد.

مهرداد به عنوان اولین بازیکن استقلال در این فصل محسوب می شود که موفق به گلزنی شده و از این نظر رکوردی به نام خود ثبت کرده است، اما در تاریخ باشگاه استقلال بازیکنان بزرگ زیادی بوده اند که موفق به انجام این کار شده و نام خود را به ثبت رسانده اند. نامش مهرداد محمدی است. او در کنار این افراد قرار می گیرد و در صورت ادامه با این دست فرمان قطعا می تواند به یکی از بزرگان و یکی از تاریخ سازان استقلال تبدیل شود. البته فصل گذشته آبی پوشان بازیکنانی داشتند که هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی توانستند دو برابر کنند.

از قائدی شروع کن، با محبی ادامه بده

اولین بازیکن استقلال که فصل گذشته در لیگ برتر دبل کرد، مهدی قیدی بود. مهاجمی که کمک بزرگی برای استقلالی ها دانست و زمستان سال گذشته در جدال با نفت مسجد سلیمان دو بار دروازه خوزستان را باز کرد تا نقش مهمی در پیروزی 3-1 شاگردان ریکاردو ساپینتو داشته باشد. قیدی در هفته پایانی فصل قبل هم که استقلال با برتری 7 بر یک تراکتورسازی به برتری ارزشمند دست یافت و سه بار توانست دروازه حریف را باز کند، فوق العاده به نظر می رسید. محمد محبی را هم باید به این موارد اضافه کرد. فوتبالیست مستعدی که در فروردین امسال دو بار گلزنی کرد و استقلال با 6 گل هوادار را در هم کوبید، در جام حذفی هم این کار را تکرار کرد و نیمی از 4 گل استقلال را به نساجی زد. حالا مهرداد محمدی که در استقلال از او به عنوان مهاجم استفاده می شود همسایه دوستانه شده است و باید دید تا پایان فصل دوباره می تواند دو برابر شود یا خیر.

دوبله خارجی

علاوه بر بازیکنانی که نام بردیم، یکی از چهره های خارجی تاریخ استقلال نیز در فصل گذشته موفق به کسب دبل شد. کوین یاماگا بازیکن ارزشمند استقلال در دیدار فوق العاده حساس استقلال مقابل تراکتور در 31 آذر سال گذشته توانست دو بار دروازه حریف را در ورزشگاه آزادی باز کند و تاثیر بسزایی در روند صعود آبی ها از این مرحله داشته باشد. نکته جالب اینکه هر دو گل یاماگا در این دیدار از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و رکورد جالبی را برای او به ارمغان آورد.

طلسم آزادی

مهرداد محمدی جمعه گذشته در ورزشگاه آزادی اولین دبل خود را به ثمر رساند و یک امتیاز مهم را مقابل چشمان هواداران استقلال به ارمغان آورد. تمام دوبل هایی که فصل گذشته صحبت کردیم بدون استثنا در ورزشگاه آزادی رقم خورد و به نظر می رسد این مدت برای استقلالی ها فوق العاده مساعد است. آبی پوشان این هفته در ورزشگاه آزادی به میدان می روند و مشخص خواهد شد که مهرداد محمدی یا بازیکن دیگری می تواند گلزنی کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال