تیم ملی ایران از زلزله ترکیه نجات یافت!

اما ماجرای جالب مربوط به سعید عزت اللهی است که چند روزی به همراه وایل در تمرینات آنتالیا حضور داشت اما دقیقا یک ساعت قبل از زلزله 7.4 ریشتری به همراه دیگر بازیکنان وایل ترکیه را به مقصد دانمارک ترک کرد تا به طور معجزه آسایی فرار کند. از این زلزله زمین لرزه به طور کامل در آنتالیا احساس شد.

تعطیلی سوپرلیگ در شرایطی رخ داد که سه بازیکن ایرانی در لیگ ترکیه بازی می کنند. علی قلی زاده که هفته گذشته به تیم بشاک شهیر در استانبول پیوست و مجید حسینی و علی کریمی در کایسری اسپور به کار خود ادامه می دهند.

بامداد دوشنبه زمین لرزه ای به بزرگی 7.4 ریشتر جنوب شرق ترکیه را لرزاند و ویرانی های گسترده ای در این کشور و مناطق اطراف آن از جمله سوریه و عراق بر جای گذاشت.

تیم ملی ایران از زلزله ترکیه نجات یافت!

همزمان عکس‌هایی از ورزشکاران ترکیه‌ای که از مردم درخواست کمک می‌کنند در اینترنت منتشر شده است که در این میان، پربیننده‌ترین ویدیو مربوط به ولکان دمیرل، دروازه‌بان سابق تیم ملی ترکیه است که با چشمانی اشکبار ، از مردم درخواست کمک های ممکن را می کند، زیرا اوضاع اصلا خوب نیست.

همزمان مدارس ترکیه به مدت یک هفته تعطیل شده است و وزیر ورزش این کشور نیز به احتمال تمدید تعلیق مسابقات ورزشی اشاره کرده است که در این صورت وضعیت سه بازیکن ایرانی نیز تمدید می شود. تیم ملی نامشخص خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1868853
17 فوریه 1401 ساعت 13:03 |
12.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

تعطیلی ملی سوپرلیگ و تمامی رشته های ورزشی؛

در این زمینه نکته مهم این است که زلزله در منطقه ای بسیار دور از استانبول رخ داده و احتمالا قلی زاده حتی این زلزله را احساس نکرده است. همچنین فاصله 400 کیلومتری محل زلزله تا قیصر این شهر را از آسیب های زلزله مهیب مصون کرده است.

1798920

پس از آن بود که نخست وزیر ورزش ترکیه اعلام کرد که تمامی سازمان های ورزشی این کشور و تمامی مسابقات ورزشی به حالت تعلیق درآمده است تا ظرفیت ورزش ترکیه برای کمک به زلزله زدگان و به این ترتیب سوپرلیگ فراهم شود. بازی ها نیز بسته خواهد شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زلزله شب گذشته ترکیه جان بیش از 600 شهروند ترکیه و سوریه را گرفت و یکی از بزرگترین زمین لرزه های تاریخ این منطقه بود. زلزله ای که طبق سایت های ترکی در سال 130 بناهای تاریخی را ویران کرد و یک مسجد را به کلی ویران کرد.نکته جالب این است که این مسجد زمانی در زلزله سال 1894 فروریخت که با کمک سلطان عثمانی ساخته شده بود اما در حال حاضر خراب شده است. به دلیل فعالیت گسل مرزی ترکیه و سوریه دوباره ویران شد.