تیم ملی تا فینال لباس سفارش داد

تیم ملی فوتبال ایران برای اولین بار با لباس های داخلی در جام جهانی حاضر می شود و به دنبال اولین صعود از مرحله گروهی است. اگر این اتفاق بیفتد قطعا به نفع برند تولید کننده لباس تیم ملی است. البته به گفته ساعدی فر، فدراسیون فوتبال از قبل به فکر صعود غیرممکن به فینال بوده و لباس های خودش را تا دیدار فینال آماده کرده است که این خود اقدام عجیبی است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تولیدکننده لباس های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 در حاشیه پیش بینی خود از مسابقات این دوره به تعداد بالای سفارش های لباس و … اشاره کرد. تاکید کرد که این تعداد تا بازی فینال کافی است.

مجید ساعدی فر گفت: ملی پوشان 600 دست لباس از ما تهیه کردند، یعنی تا بازی فینال!

تیم ملی تا فینال لباس سفارش داد


سرویس خبر شماره: 1853578
24 نوامبر 1401 ساعت 04:00
759

0نقطه نظر

به گزارش سازنده لباس جام جهانی 2022:

طبق اعلام تولیدکننده لباس تیم ملی، فدراسیون فوتبال در مجموع 1200 پیراهن جام جهانی درخواست کرده است که رقم قابل توجهی است. البته معمولا در جریان مسابقات چنین عددی برای فدراسیون ها زیاد نیست. شاید امکان رسیدن به ورزشگاه های بالا کم باشد اما به هیچ وجه مردم و نهادها از درخواست پیراهن اصلی تیم ملی در مسابقات کور کوتاهی نمی کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ساعدی فر که مهمان برنامه ورزشی بود در این باره گفت: تا فینال از ما لباس گرفتند. آنها 600 پیراهن قرمز و 600 پیراهن سفید سفارش دادند. پرسیدم گفتند ما سه بازی دوستانه داریم و خود جام حذفی که هفت بازی دارد.