تیم ملی مثل علی دایی می خواهد / هیچکس نمی تواند علی پروین باشد!

وی افزود: سواد ندارم و تا کلاس 12 درس خواندم. البته معتقدم تحصیل مهم نیست، مدیریت اولین اصل و هنر یک ورزشکار است. مدیریت باید در خون آدم باشد، خدا به من قدرت داده که همه را با نظر ببینم، می فهمم چه کار می کنند و چه می خواهند. امکان ندارد اشتباه کنم، این لطف خداست که به من داده است.

پروین همچنین معتقد بود: مربیان زیادی هستند که سعی می کنند شبیه علی پروین باشند. سعی می کنند مثل او حرف بزنند، سعی می کنند مثل او راه بروند، اما می دانی چرا هیچکس علی پروین نمی شود؟ چون هیچکدام مثل من زندگی نمی کردند. فوتبال را با پای برهنه در زمین های خاکی عارف شروع کردم. من قدم به قدم از قله فقر خارج شدم و هرگز فراموش نکردم که از کجا شروع کردم. من اینطور کار کردم، بدبختی کشیدم و همه ظهورم را دیدند. در یک روز و با دو مصاحبه علی پروین، پروین شکست خورد. به همین دلیل است که پروین با همه فرق دارد.

تور خبری علی پروین: تیم ملی مثل علی دایی می خواهد / هیچکس نمی تواند علی پروین باشد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

12 سال پیش در پایان مرداد 1388 علی پروین در گفت و گوی اختصاصی با خبروزشی درباره تمام مسائل فوتبالی و غیر فوتبالی صحبت کرد. وی در خصوص تیم ملی که در آن زمان با سرمربیگری افشین قطبی هدایت می شد، گفت: با شرایط فعلی بعید می دانم که تیم ملی در جام ملت ها کار آسانی داشته باشد و مشخص است که من از حضور تیم ملی در جام ملت‌ها راضی نیستم.» البته شما بنویسید ما چه تیم ملی داریم؟ با این ملی پوشان اسمی مثل علی دایی می خواهیم، ​​یکی مثل علی کریمی و مهدوی کیا را می خواهیم. تیم ملی بازیکنان بزرگی را برای هدایت زمین می خواهد.

مصاحبه علی پروین در تاریخ 4 مرداد 1388 را در خبرورزشی مشاهده می کنید.