تیم ملی مس عراق راهی لیگ عربستان شد


سرویس خبر شماره: 2055353
27 تیر 1403 ساعت 12:59 |
1.5 هزار |

0نقطه نظر

علی عدنان بازیکن فصل گذشته مس رفسنجان فوتبال خود را در نجمه عربستان ادامه می دهد.

تیم ملی مس عراق راهی لیگ عربستان شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی عدنان، مدافع ملی پوش و سابق مس رفسنجان که فصل گذشته در این تیم بازی می کرد، فوتبال خود را در لیگ یک عربستان ادامه خواهد داد.

روزنامه الخلیج در بیانیه ای نوشت که هیئت مدیره باشگاه النجمه عربستان با حضور علی عدنان بازیکن سابق تیم ملی فوتبال عراق در این تیم حضور یافته و در مسابقات شرکت خواهد کرد. لیگ برتر عربستان قرارداد امضا کرد.

منابع نزدیک به علی عدنان به این موضوع اشاره کردند این بازیکن پس از انجام تمامی مراحل عقد قرارداد با مدیریت این باشگاه عربستانی، به تمرینات تیم النجمه مصر پیوست..

علی عدنان پیش از این در لیگ های ترکیه، ایتالیا، کانادا، آمریکا، دانمارک و ایران بازی کرده است. او یکی از باتجربه ترین بازیکنان لژیونر عراق است.

برای برجسته کردن آن است علی عدنان یکی از ارکان اصلی تیم ملی عراق در سال های اخیر بوده است. و با این تیم در بسیاری از مسابقات منطقه ای، عربی، آسیایی و بین المللی شرکت کرد.

او همچنین به خانواده ای از ورزشکاران عراقی تعلق دارد. پدرش عدنان کاظم از بازیکنان مطرح مسابقات قهرمانی عراق در دهه 70 و 80 بود و چندین بار به تیم ملی دعوت شد. عموی فقید او، علی کاظم، مهاجم و گلزن برتر تیم ملی عراق و تیم الزوره در دهه 1970 بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی