تیم ملی یک بار در جام جهانی جایزه گرفته است


سرویس خبر شماره: 1860222
29 دسامبر 1401 ساعت 04:00
500

0نقطه نظر

ملی گرایان هنوز تحویل خودرو را دریافت نکرده اند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 با دو شکست و یک پیروزی به کار خود پایان داد. در پایان این مسابقات بحث های زیادی در خصوص جوایز اعطایی به اعضای این تیم صورت گرفت که به گزارش تاج شاگردان کی روش قطر تنها یک بار جایزه گرفتند.

وی از بازی با ولز به عنوان تنها بازی تیم ملی در جام جهانی یاد کرد که برای اعضای تیم پاداش داشت، خاطرنشان کرد: ما مقابل انگلیس پیروز نشدیم و پاداشی هم نداشتیم. بازی با ولز را بردیم و پاداش پرداخت شد. ما در بازی با آمریکا پیروز نشدیم و جایزه هم ندادیم. این یک. بازیکنان همچنین خواهان پاداش ارتقاء بودند که هنوز پرداخت نشده است.

منظور تاج از پاداش تبلیغاتی که هنوز توزیع نشده است، تخفیف خودرو است که بسیار بحث برانگیز بوده است. البته بعد از پاسخ به این سوال کمی عصبانی شد و آن را بی ربط به موضوعی که قرار بود مطرح شود دانست.



مجله اخبار فوتبال داخلی

رئیس فدراسیون فوتبال که میهمان شبکه ورزش بود در پاسخ به این سوال که برخی می گویند نتیجه آنقدر درخشان نبود که به بازیکنان تیم ملی و فدراسیون فوتبال پاداش داده شود. نطر شما چی هست؟ گفت: بازیکنان قوانینی دارند. قوانین می گوید برد و تساوی پاداش دارد و باخت چیزی ندارد. این قانون سال هاست که اجرا می شود.

به گفته رئیس فدراسیون فوتبال، هنوز خودروی صعود به جام جهانی به اعضای تیم ملی داده نشده است.

تیم ملی یک بار در جام جهانی جایزه گرفته است