تیم منتخب هفته چهاردهم لیگ برتر

1786816
حکیم نصاری (صنعت نفت)
حکیم نصاری یکی از هنرمندان خوب صنعت نفت بود که با ذوب آهن بازی می کرد. این دیدار با تساوی 2-2 به پایان رسید. صنعت نفت بازی را دو بر صفر پیش انداخت اما با این تصور که با دو گل قطعاً بازی را با سه امتیاز به پایان می رساند، بازی را رها کرد و در نهایت به تساوی رضایت داد. در این بازی حکیم نصاری نیز پایه گذار حملات صنعت نفت بود و گل اول این تیم روی پاس او به ثمر رسید. تا گل دوم ذوب آهن همه چیز برای صنعت نفت خوب بود اما امان در لحظات پایانی و گل دوم حریف در امان ماند.

1784960

وینگرها
محمدعلی کاظمی (پیکان)
این دومین یا سومین بار بود که محمدعلی کاظمی در تیم پیکان بازی می کرد. او پس از مصدومیت دانیال جهانبخش وارد زمین شد. البته باید گفت دانیال یکی از بازیکنان جوان لیگ برتری است که به لطف بازی های خوبش در بادران تبدیل به یک پیکان شده است. اما محمدعلی کاظمی زننده گل سه امتیازی پیکان مقابل سپاهان بود. او یک بار توپ را از خط دروازه پیکان برگردانده و شایسته حضور در ترکیب منتخب هفته چهاردهم لیگ برتر است.

1786875

رضا جعفری (نساجی)
رضا جعفری به ندرت برای نساجی گل می زند اما گل هایی که می زند تعیین کننده است. مثل گلی که امروز به تراکتور زد. گلی که پایه و اساس پیروزی تیمش در این بازی حساس شد. نساجی در آخرین بازی خانگی دو بر صفر مغلوب صنعت نفت شده بود و این برد آنها را در مسیر صعود دوباره در بازی خانگی قرار داد. رضا جعفری با این گل متوجه شد که در صورت بازی در داخل و شوت زدن به دروازه حریف می تواند نام خود را به عنوان گلزن ثبت کند.

1786878



مجله اخبار فوتبال داخلی

پرسپولیس شادترین تیم هفته چهاردهم لیگ برتر است. زیرا در بازی مستقیم یکی از حریفان را شکست داد. استقلال در دیداری که به شدت مورد انتقاد قرار گرفت به تساوی رسید و پیکان با بازیکنان جوانش سپاهان مدعی را شکست داد و حالا به نظر می رسد شاگردان یحیی گل محمدی لوکادیا را هم فراموش کرده اند.

*دروازه بان
علیرضا بیرانوند (پرسپولیس)
نتیجه بازی گل گهر – پرسپولیس اگر علیرضا بیرانوند در دقایق ابتدایی بازی، پنالتی پورعلی را مهار نمی کرد، می توانست به غیر از برتری 2 بر صفر به سود پرسپولیس باشد. نه تنها در این دیدار، بلکه در تمامی امتیازات کسب شده توسط پرسپولیس، رد پای این دروازه بان رنگی است. دروازه بانی که علاوه بر ذخیره توپ، رفتگر خوبی هم هست. در بهترین صحنه ها حریف علیرضا بیرانوند ناجی پرسپولیس است و بدون شک لیدر شادی می کند.

وحید محمدزاده (آلومینیوم)
وحید محمدزاده در قلب خط دفاعی آلومینیوم اراک در دیدار با نفت مسجد سلیمان روزهای خوبی را پشت سر گذاشت. او در دوئل های هوایی موفق به نظر می رسید، در حالی که حریف قصد داشت روی توپ های هوایی گلزنی کند. او با تکل های متعدد در زمین توپ های خوبی را مهار کرد و با وجود مصدومیت در دقایق پایانی بازی به درخواست مهدی رحمتی به بازی ادامه داد. اما پورحمیدی در این دیدار با مهار پنالتی یکی از بازیکنان خوب آلومینیوم اراک بود.

ایوب کلانتری (نساجی)
بازگشت ایوب کلانتری به ترکیب نساجی با اتفاقات خوبی برای این تیم همراه بوده است. او در فاز تهاجمی به خوبی بازی تیم را تنظیم می کند و از طرفی در دفاع کوشا است. در حالی که تراکتور بهتر از نساجی بازی را آغاز کرد، پاس ایوب به رضا جعفری باعث برتری نساجی شد و نساجی گل دوم را به ثمر رساند و می توانست گل سوم را هم بزند. ایوب کلانتری با پاس گل دوم از روی ضربه ایستگاهی بهترین بازیکن زمین شد.

1786877

* هافبک دفاعی وسط
سینا اسدبیگی (پرسپولیس)
چه ضربه ای سینا اسد بیگی یک گل دیدنی برای تیم گل زد. او از روی کرنر درنگ نکرد و توپ به انتهای محوطه جریمه برگشت و بلافاصله شوتی را روانه دروازه گل گهر کرد که به زیباترین شکل ممکن به درون دروازه گل گهر رفت. بدون شک بدون نگاهی به اهداف لیگ بعدی باید این گل را یکی از اهداف بزرگ لیگ برتر در این فصل دانست. هافبک دفاعی نه به خاطر نمایش خوبش در فاز دفاعی و سازماندهی بازی، بلکه به خاطر شوت های دیدنی اش شهرت دارد.

برترین های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که پرسپولیس بیشترین سهم را در اختیار دارد.

تیم منتخب هفته چهاردهم لیگ برتر

1786733
* مدافعان
رامتین سلیمان زاده (رفسنجانی های من)
رامتین سلیمان زاده قلب خط دفاعی تیم نفت مسجد سلیمان روز موفقی را مقابل مهاجمان حریف پشت سر گذاشت. مهاجمانی چون مهدی قیدی، امیرارسلان مطهری و سجاد شهباززاده که افتخارات بالایی در کارنامه خود دارند. آقای گلی (سجاد شهبازا) و آقای پاس گلی (مهدی قیدی). او خط دفاعی تیم مس را به خوبی هدایت می کند و جالب است بدانید که مس در بازی با سه دفاع بهترین خط دفاعی را در بازی ها دارد.

1786902

* مهاجمان
محمد عمری (پرسپولیس)
کمی یا بهتر است بگوییم دو سه بازی طول کشید اما پرسپولیسی ها عادت دارند بدون لوکادیا بازی کنند و جالب اینکه یاد گرفته اند با اقتدار پیروز شوند. در واقع، هافبک هایی مانند محمد عمری و سینا اسد بیگی یاد گرفتند که می توانند گل بزنند. یکی در سر توپ و شوت به گوشه دروازه گل گهر. به همین راحتی توپ تبدیل به گل شد. در فوتبال امروزی تیم حتی بدون مهاجم کلاسیک هم می تواند گلزنی کند. مثل اسپانیا که با سیستم 0-6-4 در صدر فوتبال جهان ایستاد.

1786778


سرویس خبر شماره: 1862217
10 ژانویه 1401 در 10:55 ب.ظ.
40.3 هزار |

17نقطه نظر

قرمزها با بهترین برد، بیشترین تکرار.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، برتری پرسپولیس مقابل گل گهر نه تنها به معنای بازگشت آنها به بالای جدول بود، بلکه نشان داد پرسپولیس بدون لوکادیا تیم خوبی است و یحیی گل محمدی در غیاب شاگردانش را به خوبی توجیه کرد. لوکادیا و حتی با بازیکنانی که در خط میانی بازی می کنند، می توانند یک گل و سه امتیاز بازی به دست آورند و درس مهم دیگری که از این بازی گرفتیم. یک دروازه بان خوب می تواند یک شکست بالقوه را به یک پیروزی واقعی تبدیل کند. علیرضا بیرانوند آن نقش را در سیرجان به خوبی ایفا کرد، هرچند گل گهر دلیلی برای سرزنش نداشت چون مقابل پرسپولیس خوب بازی کرد و تنها به دلیل استفاده بهتر حریف از موقعیت ها شکست خورد.

1786903
امیرحسین پورمحمد (هوادار)
هوادر یکی از معدود تیم های لیگ برتری است که با سه خط دفاعی بازی می کند. این تیم در خانه فولاد امتیاز ارزشمندی را به دست آورد که دروازه بان و خط دفاعی این تیم با هدایت عزت پورقاز روز موفقی را پشت سر گذاشت. یکی از مدافعان درخشان هواداران در این بازی امیرحسین پورمحمد بود که علاوه بر عملکرد خوب در خط دفاع، در فاز حمله نیز به تیمش کمک کرد و در چند صحنه پایه حملات تیمش از جناح چپ شد. .

1786881

محمدحسین فلاح (پیکان)
محمدحسین فلاح یکی از بازیکنان جوان پیکان است. همان بازیکنی که با یک گل زیبا نقش پر رنگی در برد سپاهان فصل گذشته در ورزشگاه نقش جهان داشت. او امروز مقابل سپاهان در پست دفاع چپ غیرتخصصی به میدان رفت و نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشت و در نهایت یک بار دیگر پیروزی مقابل سپاهان را با پیراهن پیکان تجربه کرد. همچنین لازم به ذکر است که؛ تیم پیکان با هدایت مجتبی حسینی برای ارائه یک بازی تهاجمی در فاز حمله به بازی 3 دفاعی روی آورد.

1786876

در حالی که اتفاقات هفته چهاردهم قطعا بارها توسط هواداران فوتبال دیده شده است و دنبال کنندگان لیگ برتر به خوبی از اتفاقات ریز و درشت آگاه بوده اند، این موضوعات ارزش تکرار دارند: تنها 10 گل در 8 بازی! بعد از جام جهانی به لیگ برتر برگشتیم. فینال جام جهانی 6 گل داشت. لطفا کمی تهاجمی تر بازی کنید. و یک درخواست دیگر زودتر VR را وارد کنید. برخی از اشتباهات داوری بسیار نگران کننده است. پنالتی گل گهر مقابل پرسپولیس درست نبود. در دقایق ابتدایی بازی استقلال باید پنالتی می گرفت و… همه این اشتباهات ناخواسته بود. در مورد تیم منتخب هفته چهاردهم صحبت می کنیم: